November 17, 2002
hmm.. nu hänger jag inte med!
Jag vill veta vad folk tycker istället för det som står på pappret!
Massa ord spelar inte så stor roll jämfört med hur den funkar osv!
Det står en sak på pappret med i verkligheten är det problem med den osv!
Jag vill veta åsikterna bara 😀
June 17, 2002
Hallo !
vet ingenting om netgear....men jag har köpt ett d-link 604....sitter och försöker få 2 datorer kopplade till ett cable modem....visst, det är kanske inte så svårt om det funkar...men som vanligt när man ger sig in på nå nytt så skall man ju strula till det 😛 ena datorn vill inte ha nå kontakt med internet, men kollar man i routern på den andra datorn så finns ju bägge med.....och börjar man kolla på alla inställingar med protokoll och wan,lan.ipx.ip ja du fattar... då blir det snurrigt....men det är väl det som är halva nöjet 🙄
nu har man lyckats få den datorn som inte vill ha nån kontakt med nätet att fråga efter en anslutning till internet.....
ok jag skall sluta med mitt jidder det hjälper ju inte dig i ditt val......välj vilken du vill problem får man nog på köpet i vilket fall som helst !
March 31, 2002
June 17, 2002
Hallo igen !
nu fungerar det....efter att man konfigurerat routern så skall man inte trycka på "log out" som jag gjorde för att stänga fönstret utan man skall bara trycka på X-et som vanligt när man stänger ett fönster.....vet inte om det är rätt att göra så men det fungerar i alla fall
November 17, 2002
MinuteMan wrote: Jag har skaffat mig en Netgear RP614 och den fungerar finfint. Var busenkel att konfigurera. Har hört att många har haft problem med D-link samt att deras support har varit dålig.
Tack! Äntligen någon som fattade!
Men funkar support osv vidare till Netgear bra?
1 Guest(s)