August 27, 2003
Förfan.
Först säger du att datorn inte skickar paket. Sen säger du att du kan surfa och det går trögt när du spelar.
Sen påstår du även att du sitter på trådlöst internet? Hmmmmmmm...i wooonder what it might beee...
Ungefär som denna fråga.
"Min dator fungerar inte.
Hej Bullen, jag vet inte vad jag ska göra. Min dator fungerar inte som den ska, jag tror den är trasig. Den har fungerat innan men jag vet inte.
Just det, jag har inte kopplat in strömkabeln i den.
Vad är felet?"
August 16, 2003
Hugge menar det att frågan är alldeles fel, du kan säkert nästan ingenting så frågan blir lite korkad... (ta inte illa upp, men så är det och det var det han menade)
om inga paket skickas så är det helt dött, inget internet ignet spelande, det ska inte gå dåligt slött eller långsamt, ingenting händer då.
och angående trådlöst så är det oftast långsammare och osäkrare än kabel.
om du har beskrivit problemet på samma sätt som här för Expert så förstår jag att dom inte förstår vad som har hänt, för att det gör ignen här heller.
December 4, 2006
Poontus wrote: Hugge menar det att frågan är alldeles fel, du kan säkert nästan ingenting så frågan blir lite korkad... (ta inte illa upp, men så är det och det var det han menade)
om inga paket skickas så är det helt dött, inget internet ignet spelande, det ska inte gå dåligt slött eller långsamt, ingenting händer då.och angående trådlöst så är det oftast långsammare och osäkrare än kabel.
om du har beskrivit problemet på samma sätt som här för Expert så förstår jag att dom inte förstår vad som har hänt, för att det gör ignen här heller.
Jag kan mer om datorer än dom flesta. Så sluta snacka.
Jag hade en enkel fråga bad om ett svar blir istället bemött så man tror att man har hamnat på 1700-talet.
Som tur är vet jag nu vad problemet är. Min ISP hade någon form driftstörning.
Men i detta forum ska jag aldrig fråga något mer med sättet man bemöts.
Förövrigt så länge du har en virtuel klient som generar skickningar så kan du visst använda internet...
1 Guest(s)