July 16, 2004
Nu är det så att jag har 2 datorer som delar internet . Dator 1 hra jag 2 nätverkskort och dator 1 har jag bara 1 . men nu är det så att när jag kopplar upp dator 2 så tar en all internetuppkoppling.
Internet går slöare på dator 1.
Pingen blir hög när jag spelar även när jag inte är online på msn eller tankar nått eller surfar . Vad är fel eller om det är nån inställning som man kan göra så det blir att dator 1 får allt internet
November 4, 2002
Miiicke wrote: Nu är det så att jag har 2 datorer som delar internet . Dator 1 hra jag 2 nätverkskort och dator 1 har jag bara 1 . men nu är det så att när jag kopplar upp dator 2 så tar en all internetuppkoppling.
Internet går slöare på dator 1.
Pingen blir hög när jag spelar även när jag inte är online på msn eller tankar nått eller surfar . Vad är fel eller om det är nån inställning som man kan göra så det blir att dator 1 får allt internet
Du måste koppla in inet i det ena nätverkskortet, sen LANet i det andra, aktivera sen internetanslutningsdelning i XP. Sen väljer du bara automatisk IP i nätverksinställningarna. Sen är det bara att köra.
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
1 Guest(s)