September 4, 2001
October 7, 2001
hoppas bara dem inte är lika ruttna som dh crew :/ eller dh crew å dh crew... det var juh deras nätverk som sög apa...
hoppas dem förstår att dem måste ha minst 1gbit imellan switcharna annars e det inte ett värt lan att åka på...
för det kommer sluta som dh om det blir 100mbit å alla kommer ut å säger att det är ett skit lan efteråt...
men klart man måste dit om det kommer 10k pers 🙂
hoppas det finns plats för grabbar med 21"are 😀
September 4, 2001
Verkar ju seriöst när sidan igenligen ligger på:
http://web1.fbab.net/~datapartykillen/
Seriös adress =) Sen dessutom inte ha en enda huvudsponsor. Tycker att det verkat vara verkligt lösa grunder på att det ska vara sant.
May 9, 2003
Läste lite på programmet .. hmm, ska dom alltså få ut alla el-kablar och allt nätverk på 2timmar?! ... är dom helt crazy !?
EDIT:
Det är inte tillåtet att medföra ljudanläggningar eller större högtalare. För att få ned ljudnivån och strömförbrukningen är det hörlurar som gäller. Om du inte vill använda hörlurar är det okej om du använder två små PC-högtalare till ljudkortet. Du får med andra ord inte medföra några förstärkare eller subwoffers eller liknande.
Erm, ska det vara möjligt att prata med varrandra på det lanet eller? 😛
October 11, 2002
Haha, nu såg jag detta för första gången. Grejen är att jag känner de killarna som anordnar detta, de är ett år yngre än mig (dvs de är 18 i år).
De har haft detta som ett projekt i över typ 2 år eller nåt tror jag, dels som projektarbete i skolan och på fritiden.
Jag är jäkligt tveksam till att det blir av.. men man vet ju aldrig. En del av de kan verkligen ta tag i grejer, men andra kan det inte. 😮
October 14, 2002
4fun wrote: Tror det aldrig att bli av!
De har förfå sponsorer och sedan kostar det 1k per person inte biligt
Totalt kommer Future:X ha 10.000 tillgängliga biljetter. 5000 av dessa kommer att släppas snarast till ett högre pris än normalpris om du vill vara helt säker på att ha en biljett. Resterade 5000 biljetter samt eventuellt överblivna biljetter kommer att släppas 100 dagar före Future:X öppnar, då till normalpris 750kr. Observera att detta är för en veckobiljett på 7 dagar.
December 13, 2003
De har ingen erfarenhet av så stora lan, ingen huvudsponsor och jag har för mig att det är Älvsjömässan som ska bygga nätet så jag är skeptisk.. Jag tror inte det går att börja så stort. Man börjar med ett litet lan och utökar..
Men om det mot all förmodan blir av och funkar så blir det nog fräkt..
2 Guest(s)