February 1, 2002
har inte varit till elmia och Dreamhack förut men ska nog dit i sommar, vart är det smartast att sitta??
August 8, 2001
On 2002-04-09 23:00, Jan-Erik wrote:
DH2001 så klagade vi som satt i mitten av att det var för varmt och dom som satt längst ut mot dörrarna klagade på kylan, så valet i år blir nog inte svårt. Jag SKA sitta nära dörrarna annars lär värmen knäcka både mig och min dator. Rad 1 för mig
Jag satt på rad 1 plats 10 förra året, okay det var varmt mitt i gröten, men å andra sidan hade vi minusgrader när dem öppnade portarna. Och eftersom jag var tidigt där så hade man kallt medans dörrarna för insläppet sotg öppna.
May 22, 2001
Jag satt på rad 11 mot mittengången & det var lagom bra ställe, blev lite kallt när dom öppnade dörrarna bara men då gick man in mellan rad 11,12. Så det var inte så farligt men det är smart att ta en plats mot scenen så man slipper hålla på & vända på sig. Det var vad jag kom på.
February 1, 2002
Okey men detta är ju på sommaren.. 13 Juni..då kan det väl knappast bli kallt?! o då måste det bli hett som i helv3tetet i mitten!
btw, hur gör dom när platserna tar slut? det står att dom ska kunna ta in 5000 men enligt den där "kartan" så finns det bara ~4600 platser.
October 21, 2001
On 2002-04-10 17:31, Starscream wrote:
Okey men detta är ju på sommaren.. 13 Juni..då kan det väl knappast bli kallt?! o då måste det bli hett som i helv3tetet i mitten!
btw, hur gör dom när platserna tar slut? det står att dom ska kunna ta in 5000 men enligt den där "kartan" så finns det bara ~4600 platser.
tror att de räknar med besökare utan datorplats också när de säger 5000.
October 17, 2001
1 Guest(s)