December 13, 2003
Tjena alla natt glada killar och tjejer,
Någon som vet när dom brukar lägga upp info om DHW och sälja biljetter?
Ska ut och jobba nu, hörs sen =)
Phenom2 X4 955 BE |Gigabyte GA-MA790GPT-UD3H | Corsair 8GB CL9 1600Mhz | GIGABYTE HD 6970 OC 2GB | SSD 120GB OCZ Vertex 2 + 500GB WD Black X 2 | Corsair TX 750w | Lian Li Lancool PC-K62
December 13, 2003
CasO wrote: sånt brukar oftast komma typ 1 månad innan själva evenemanget, du är nog lite för tidig ute......
Nej jag är inte tidigt ute, jag hör mig för så att jag sen kan vara tidigt ute =)
Phenom2 X4 955 BE |Gigabyte GA-MA790GPT-UD3H | Corsair 8GB CL9 1600Mhz | GIGABYTE HD 6970 OC 2GB | SSD 120GB OCZ Vertex 2 + 500GB WD Black X 2 | Corsair TX 750w | Lian Li Lancool PC-K62
October 18, 2004
March 10, 2003
Tja.. NH skall dit och ha en hörna som vanligt gissar jag på.
Sedan om är det väl sällan att hela crew dyker upp kanske.
Får jag tag i biljett så skall jag dit. Dock skall jag sitta med polare i år och
lira lite spel. Blir nog till att programmera och rita lite med om jag hinner.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
December 15, 2002
Ctrl wrote: Tja.. NH skall dit och ha en hörna som vanligt gissar jag på.
Sedan om är det väl sällan att hela crew dyker upp kanske.
Får jag tag i biljett så skall jag dit. Dock skall jag sitta med polare i år och
lira lite spel. Blir nog till att programmera och rita lite med om jag hinner.
Satt du med crew på DHW04? Tror inte jag såg dig där iaf...
March 10, 2003
Jorå jag var där.. en del av tiden iaf. Stog och mekade när jag inte var ute i lokalen och träffade polare.
Lyckades med bravaden att bränna en PC-speaker i mekbåset.
Fråga mig inte hur.. det rök som bara den iaf. Sladdarna typ smälte.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
1 Guest(s)