November 26, 2002
Tycker 650:- är också dyrt, undras vad hyran av hallen kostar?
De har ju sponsorer också, hur mycket skjuter de till?
Som jag fattar det får crew ingen lön, bara gratis mat.
Tycker evenemanget borde gå rätt mycket plus även om alla "bara" hade betalat 500:-/skalle.
May 17, 2002
zubbe wrote: Tycker 650:- är också dyrt, undras vad hyran av hallen kostar?
Tycker evenemanget borde gå rätt mycket plus även om alla "bara" hade betalat 500:-/skalle.
tänk bara villken elräkning de måste få..
November 26, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=zubbe]Tycker 650:- är också dyrt, undras vad hyran av hallen kostar?
tänk bara villken elräkning de måste få..
Japp, de var väl delvis därför de hade Vattenfallreklam på DHS-04
November 5, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=Arny]Kommer troligtvis inte. Tveksamt att jag får permission för att ägna mig åt "förslappande verksamhet".
Det är klart du skall med, du får väll säga att du skall på begravingn, det funkar alltid.
Visst funkar det att göra så. Får se hur jag gör. Måste kolla vad vi ska göra dom dagarna först.
May 17, 2002
Arny wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Arny]Kommer troligtvis inte. Tveksamt att jag får permission för att ägna mig åt "förslappande verksamhet".
Det är klart du skall med, du får väll säga att du skall på begravingn, det funkar alltid.
Visst funkar det att göra så. Får se hur jag gör. Måste kolla vad vi ska göra dom dagarna först.
mm, men skynda dig. vore ju dumt om vi missade biljettsläppet.
1 Guest(s)