February 3, 2003
Uppgraderade firmwaren på min dlink dsl504G innat... Detta resulterar i att skiten inte fungerar mer.
Enligt alla lampor (status, link, act etc) så ska den fungera utmärkt men det går inte att komma åt den eller något. Får inga ip adresser från den eller något och jag har kört factory restore historie knappen.
Har någon en aning om vad i helvete som gått fel? Farsan är inte glad kan jag säga
August 27, 2001
Har den nån KOMport? kanske kan prova att telnet'a in emot den... och sen starta up dhcp servern....
Annars kan du prova att ge din dator ett statiskt IP adress, och sen prova att connecta emot den via IE eller en annan browser...
Prova och se om du kan pinga den oxo via command prompten...
November 4, 2002
Du måste ligga i samma delnät som dlinken. Har för mig att det är 192.168.0.xxx. Men kolla manualen.
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
December 20, 2000
Jag kan bara säga att du är just nu TOTALT KÖRT SÅ IN I HEL***TE.
Bara att göra en RMA på den Lr att sälja den till nån i Växjö som kör med Wexnet lr vad det nu heter:
Jag gjorde samma miss å jag fick en splitter ny tillbaks men du får ett mindre helvete av dom (D-Link)
:gunsfire: :bash: :banghead:
1 Guest(s)