September 12, 2002
October 18, 2001
Tjo!
Var där i sommras och det var helt ok.
Bara att alla jävla fjortisar inte kunde hålla käften i sovsalen när man skulle sova. Dom tyckte att dom var häftiga när dom låg och gjorde ljud så att dom väckte alla andra. Det var säkert första gången som dom var hemifrån och borta från mamma och så ville dom hävda sig. 👿
Pga detta så kommer jag nog inte att åka dit i vinter om inte jag kan fixa en större bil som man kan sova i.
September 27, 2002
Likom vi gör
En för alla alla för en 😛
Eller är det inte typ så? 🙄
Om de är för många får vi alliera oss med http://www.sweclckers.com forumet också :eye:
August 2, 2001
Har inga större förväntningar mot förra året, bara nätverk, temperatur i hallen, internet och elen funkar så är jag nöjd.
Åker mest dit för att umgås med andra datorintresserade oxo, samt spela lite.
August 25, 2001
taskigt att göra fjortisar till en sån grupp. själv är jag 14 och har bara vart på ett större lan (150 pers), inte fan sitter jag och gör mig rolig i sovsalen. inte för att det fanns en sovsal men ändå. Sitter man och lyssnar på tenacious D (syftar nu på två 20 åringar) och gör give-me-five när dom sjunger "thats fucking teamwork" i "fuck her gently" så borde man ju åka ut. Skitstövlar finns i alla åldrar
Dock måste jag påpeka att det borde vara 14 års gräns på lan. 13 åringar som springer runt och slåss och har sig kan ju bara dra och DÖ :arg:
October 2, 2002
Har inte varit på DH, detta är första gången.
Men om dom nu snackde i sovsalarna så mkt så att ni/du inte kunde sova är det väl bara att fråga eller skrika om det är så, skulle ni kunna vara vänliga att dämpa er, det är faktiskt en SOVSAL...
Fast om det är så att ni inte vågar så är det bara att kalla på mig, GrUnDiG, jag ska ha en tröja på mig där det står GrUnDiG.
Sitter på E2, rad 33 😀
April 20, 2002
Hehe...jag har bara tre mil till Elmia(lokalen).
As-gott!
Men jag har inte råd tror jag.....:-(
Har inget o sälja heller, annars hade jag gjort det och kommit dit.
Men jag kommer nog på besök över en dag i alla fall.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
1 Guest(s)