September 4, 2001
April 20, 2002
Nu hänger jag inte med riktigt.....tycker ni ILLA om folk som kommer till ett LAN för att spela CS???
Och tycker ni BRA om folk som spelar skitmusik högt som #¤"% med sina löjliga speakers för att vara coola???
Då kan ni väl istället stanna hemma & dega då. På LAN ska man spela DATOR-SPEL & inte musik. Musik får man ju hålla sig till hemma.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
August 2, 2001
On 2002-06-22 21:40, Tintin wrote:
Nu hänger jag inte med riktigt.....tycker ni ILLA om folk som kommer till ett LAN för att spela CS???
Och tycker ni BRA om folk som spelar skitmusik högt som #¤"% med sina löjliga speakers för att vara coola???Då kan ni väl istället stanna hemma & dega då. På LAN ska man spela DATOR-SPEL & inte musik. Musik får man ju hålla sig till hemma.
Inte bara... LAN åker man på för att tex träffa folk med samma intressen och ha allmänt kul.. Spelandet är bara en del av det hela.. Sen när det sitter nån på tok för seriös spelare som klagar på ljudet om man öppnar en jolcola. Sånt blir man irriterad på! Cs kan man föresten spela hemma på internet.
April 20, 2002
Har man Bredband kan man göra det ja.
Men nu är det så att vi är fortfarande ett par som inte har det ännu.
Vi har ingen annan chans att spela mot andra än när vi kommer till ett LAN.
(Jolt-cola smakar ju skit!!! CocaCola ska det vara!!!)
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
June 16, 2002
April 20, 2002
Om man vill ha en plats där, hur gör man då?
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
March 12, 2002
Tintin: För det första, vänta tills biljetterna släpps..vilket dom antagligen gör ungefät 2 månader innan det äger rum(under första advent). Sedan, när du har betalat in pengar till dom väljer du en plats.
kolla http://www.dreamhack.org med jämmna mellanrumm=)
April 20, 2002
Jo....menade mer hur man visste vart NH-gänget skulle sitta så man kunde beställa plats där. Men tack ska du ha.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
August 7, 2001
på dh vinter så har dom ju lite scene-tävlingar å scenearea å sånt så då kan man ju komma. men dom borde ha massa kravallstaket och gränspolis så man slipper svetluktande småpojkar som frågar varför gubben i couterstrike går frammåt fasten man inte trycker på nån knapp. 🙂
1 Guest(s)