March 1, 2001
japp...ska dit i år med..=) det ska bli kul ja.
ni ska se att klanen Lords of lame knäcker iår oxå...om vi orkar anmäla oss i cs tävligen vill säga...annars var vi ju rätt duktiga som körde p-rullen "lustgården" samtidigt på 5 skärmar bredvid varandra...
det borde man vinna nått för...=)
July 18, 2002
nXsty wrote:
On 2002-06-22 21:40, Tintin wrote:
Nu hänger jag inte med riktigt.....tycker ni ILLA om folk som kommer till ett LAN för att spela CS???
Och tycker ni BRA om folk som spelar skitmusik högt som #¤"% med sina löjliga speakers för att vara coola???Då kan ni väl istället stanna hemma & dega då. På LAN ska man spela DATOR-SPEL & inte musik. Musik får man ju hålla sig till hemma.
Inte bara... LAN åker man på för att tex träffa folk med samma intressen och ha allmänt kul.. Spelandet är bara en del av det hela.. Sen när det sitter nån på tok för seriös spelare som klagar på ljudet om man öppnar en jolcola. Sånt blir man irriterad på! Cs kan man föresten spela hemma på internet.
haha snälla.. cs gamers är mycket högre prioriterade än sceners som sitter i trycker med sina speakers 😛
August 7, 2002
September 5, 2001
April 20, 2002
Ta dig till Halmstad o ta tåget till Jönköping....smidigt som F.A.A.N!
Själv bor man ju här redan...hehe, bara att ta bilen så e man där på tjugo minuter....:-)
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
August 26, 2002
Jag skulle dit med 10st polare en av mina polare hyrde 74 platers bussen far från umeå till dremhach han pollagar upp folk på vägen kolla in http://www.kojv.net men det blir inget för mig..... men bussen fins kvar.
1 Guest(s)