June 21, 2001
Hörru jag säger inte att jag e snål , jag säger bara att det e för DYRT för ett j**la LAN, och du som sade att det blir ca 1000kr för maten o din bensin o inklusive inträdes avgiften...lär dig matte!
Nej men ärligt så skiter jag i det, jag tydker helt klart det är dyrt men ni andra som tycker det är en fin summa kan ju ge de en premie på 300kr till så kommer de bli glada o anställa ännu mer folk som iceman verkar gillar ! 😛
Jaja slut snackat om mina synpunkter när det gäller DH. pus på er alla haha
April 1, 2001
Wow, en som håller med mig ?
Fast jag tänker dock ej betala för alla som är för snåla att projsa själva. Men jag betalade precis för mig själv + en kompis till mig.
Som Jocke-s sa; det ÄR dyrt att leva. Eller iaf att ha kul. Det kostar pengar, och allt som har med datorer att göra är ofta ganska dyrt. Men det är sånt man får ta, om man vill ha kul dvs. Om man t ex är ute och festar en kväll så går det ju 500 spänn. Men det betalar folk ändå...
May 22, 2001
Ja visst håller jag med dig,.., ja det är aldrigt billigt att lev fast dom som bor hemma vet jhu inte om det.. blir nog en chock sen när dom kommer ut i verkliga livet... ja det är väl bara att börja spara & skita i köpa massa dricka godis & piza till dess... Ja ha en skön natt...
April 1, 2001
On 2001-09-06 22:32, Noby wrote:
Nej men ärligt så skiter jag i det, jag tydker helt klart det är dyrt men ni andra som tycker det är en fin summa kan ju ge de en premie på 300kr till så kommer de bli glada o anställa ännu mer folk som iceman verkar gillar ! 😛
jag gillar att Dreamhack Orginizing fixar ett så schysst LAN, eftersom det är såå skoj att LAN:a
Det är jag nog inte ensam om heller...
2 Guest(s)