October 17, 2001
October 17, 2001
On 2001-11-14 10:09, #SmilEy# wrote:
Snart é det dags! Detta blir första gången för mig oh jag hoppas på en trevlig tid med svettiga karlar.. (vem har inte??) och ytan man ska sitta på vartyudligen väldigt begränsad! 😀 Men det är juh mysigt när det är trångt..
begränsad yta??
du kommer juh ha typ 1,1 kvadratmeter som är bara ditt!!! 😀 😀
October 17, 2001
On 2001-11-15 13:15, Farenheit wrote:
Berätta Jag lyssnar gärna på saker om LEVI så att jag kan reta honom senare...Dreamhack kommer ÄGA, men det kommer bli svårt att slå Remedy i rolighet...
Om man säger såhär att kombinationen bestod av:
Hamster
Silvertejp
Pårökt Leviathan
= obra resultat.....
(jäklar jag kommer få skit av levi nu)
December 23, 2000
Jaaa... f-n va hög jag var!! Så hög att hamstern hamnade på fel ställer dessutom!! (dvs. inte i närheten av mig) 😀
Jag tror att Interfact vet var den hamnade, den kvällen glömmer han aldrig!!!
Det värsta var ju att silvertejpen blev hans största problem... men HUR DET gick till vågar jag inte berätta med tanke på att det finns en hel del minderåriga här i forumet...!
[ Detta Inlägg ändrades av: LeviAthaN den 2001-11-15 14:25 ]
October 17, 2001
On 2001-11-15 14:24, LeviAthaN wrote:
Jaaa... f-n va hög jag var!! Så hög att hamstern hamnade på fel ställer dessutom!! (dvs. inte i närheten av mig) 😀
Jag tror att Interfact vet var den hamnade, den kvällen glömmer han aldrig!!!Det värsta var ju att silvertejpen blev hans största problem... men HUR DET gick till vågar jag inte berätta med tanke på att det finns en hel del minderåriga här i forumet...!
Jo, du måste nog onekligen ha varit ganska hög, med tanke på att du inte alls vet vad som hände
Så blir det när man röker på såpass mycket att man får hallisar....
😀
May 22, 2001
Håll er till tråden grabbar & flickor,,annars vet ni vad som händer & ni blir jhu så jädra sura på hos högre gubbar då...... 😀
EDIT: Stavfel-.-på grund av trötthet....
[ Detta Inlägg ändrades av: [NH].-.jocke-s.-. den 2001-11-16 19:32 ]
September 4, 2001
1 Guest(s)