December 15, 2002
Farbror wrote: Jag säger bara akta er för captain_anarchy om han hanger med på DH för ni kommer bli pwned 🙄 .... hint: 143k typ highscore
Kan säga att det är omöjligt att få 143k om man inte "fuskar", dvs ställer sig däruppe utan att gå imål och hoppar tills tiden tar slut.
April 23, 2003
Hans-Erik wrote: Vad blev din highscore poe? 🙂
hmm .. runt 135k tror jag, skulle kunnat ha gjort bättre än det :p
Extatic wrote: [quote=Farbror]Jag säger bara akta er för captain_anarchy om han hanger med på DH för ni kommer bli pwned 🙄 .... hint: 143k typ highscore
Kan säga att det är omöjligt att få 143k om man inte "fuskar", dvs ställer sig däruppe utan att gå imål och hoppar tills tiden tar slut.
Det är knappast omöjligt att få 143k utan att hoppa, får man alla tusen-poäng överallt går det.. fast det är svårt. Finns till och med vissa ställen där man egentligen inte borde kunna få 1000-poängare, fast är man lite smidig går det ändå. 😎
November 27, 2003
Update: DOWNLOAD! -> Bunguru Wa Woxxman Edition <- DOWNLOAD! Vi jobbar fortfarande på att övertala de styrande att det är denna som ska användas i tävlingen 😉 Vi som kommer närvara är: Woxxman, Zennan, Coore, Delph1, Noddan, Voodoo, Hugge, Zelog, Crotale, ViU, Peter, Hultegård, Wingdings, Thomas, Sam och Cezer. Och hittar ni oss inte i båset slavar vi nog i supporten 😉 //Andreas
1 Guest(s)