December 20, 2000
Hade tänkt fixa det, så får bussen gå hela vägen ner till Jönköping genom ett antal städer. Alltså så kan de som inte får någon skjuts dit bara komma med bussen.
Startplats: UMEÅ
Så, hur många intresserade finns det här uppe i Umeå? Om det är några kanske man bara behöver hyra en buss? Ingen som kör från bussbolaget alltså, utan vi kan köra själva. BIlligare, effektivare och riktigt mysigt med NH buss
Men om det inte går att lösa kan man självklart hyra hela kitet
Hur många instresserade finns det för bussen i hela Sverige överhuvudtaget?
EDIT: Eftersom jag är mycket mycket mycket trött inatt så kan jag sammanfatta hela den här inte så lättlästa inlägget med mina sista coca-cola krafter:
Vem är intresserad av en buss som går från Umeå genom ett ganska stort antal städer ner till DH iår? Alla är välkomna
[ Detta Inlägg ändrades av: Tom den 2001-08-06 02:32 ]
February 11, 2001
December 20, 2000
Tjenare grabbar!
Sorry att jag kommer så sent, men har nu ringt till Swebus och en mycket, mycket otrevlig gubb-f*n svarade i telefon där.
Han sa att priset kommer ligga på 30 000 för bussen fram och tillbaka, eftersom vi måste betala boende för två som kör bussen under DH 🙁 Plus lön för de två så klart 🙁
Men iallafall så ska jag ringa runt lite mer och kolla upp det, för jag litar inte så mycket på den där gubben
Jag SKA fixa det där på nåt sätt, vill så jäkla gärna ha en NH buss
December 20, 2000
När det gäller färdplan, så kommer den stanna vid vilken plats som helst, på vägen ner till Jönköping.
Alltså, vilken stad/by/lägenhet som helst på E4:an söderut samt vägen från Sthlm till Jönköping.
Sen om det är nån som är desperat och bor typ 20 min bort från typ E4:an eller nåt tror jag att det inte ska vara omöjligt att hämta den personen.
Men jag måste ju som sagt fixa en buss till ett acceptabelt pris först.
March 20, 2001
On 2001-08-11 00:55, Tom wrote:
Tjenare grabbar!Sorry att jag kommer så sent, men har nu ringt till Swebus och en mycket, mycket otrevlig gubb-f*n svarade i telefon där.
Han sa att priset kommer ligga på 30 000 för bussen fram och tillbaka, eftersom vi måste betala boende för två som kör bussen under DH 🙁 Plus lön för de två så klart 🙁
Men iallafall så ska jag ringa runt lite mer och kolla upp det, för jag litar inte så mycket på den där gubben
Jag SKA fixa det där på nåt sätt, vill så jäkla gärna ha en NH buss
Hoppas du hittar någe billigare för till det priset så kan ju typ 30 pers flyga till & från DH i stället 🙁
1 Guest(s)