December 20, 2000
On 2001-08-11 21:32, RoTe wrote:
Lyssna här!!! Fixa en buss utan chaffis under hela tiden som dh är så har jag en chaffis(tror jag)!
OK, men frågan är ju om du/chaffisen kan ta sig upp till Umeå och köra därifrån? Annars skulle det vara jäävligt bra!
[ Detta Inlägg ändrades av: Tom den 2001-08-12 01:26 ]
March 24, 2001
On 2001-08-12 01:26, Tom wrote:
On 2001-08-11 21:32, RoTe wrote:
Lyssna här!!! Fixa en buss utan chaffis under hela tiden som dh är så har jag en chaffis(tror jag)!OK, men frågan är ju om du/chaffisen kan ta sig upp till Umeå och köra därifrån? Annars skulle det vara jäävligt bra!
Tveksammt från umeå, det e långt från uppsala.
December 20, 2000
Tjenare grabbar!
Har nu ringt runt och frågat en massa företag. Och har fixat fram ett ganska billigt pris.
OM VI ÄR CA 30 PERS: runt 650kronor/person
OM VI ÄR CA 50 PERS: runt 380kronor/person
Priset inkluderar allt, bussen fram och tillbaka, chaffis, toallet, tv + video på bussen, och kaffe maskin
Priset kan verka lite högt, jag vet, men ni betalar ju för en NH BUSS!!
[ Detta Inlägg ändrades av: Tom den 2001-08-17 15:54 ]
May 27, 2001
December 20, 2000
On 2001-08-17 16:01, [NH]Matte wrote:
Om jag lyckas kugga mej på uppkörningen så vill jag gärna åka buss! Då borde den med lätthet stanna vid sundsvalls bussterminal, den går ju ändå genom där
Om du ska med - då kör vi bara genom 😛
Nä, skoja bara, som jag har skrivit förut.
Den kan stanna vid exakt vilket ställe som helst, bara det ligger längst E4:an söderut, och vägen från STHLM till Norrköping.
Bussen rymmer 50 personer som max.
[ Detta Inlägg ändrades av: Tom den 2001-08-17 16:04 ]
July 25, 2001
Jag är eventuellt intresserad av att åka med.
Och jag bor ju i Umeå, så det borde väl gå att ordna eftersom den startar där
Var/till vem ska man visa sitt intresse?
Vore det ingen ide att göra en liten hemsida för det, så skriver man var man bor, mail, namn, pengar det max får kosta? Och sen räknar den ut eftersom, tänkte jag. Men det är ju bara en ide, jag kan inte göra nå sånt, i typ javascript eller så, men här finns säkert rätt många som kan det.
Tom, var det Jönköping, inte Norrköping?
December 20, 2000
On 2001-08-18 01:24, Doxxer wrote:
Jag är eventuellt intresserad av att åka med.
Och jag bor ju i Umeå, så det borde väl gå att ordna eftersom den startar därVar/till vem ska man visa sitt intresse?
Vore det ingen ide att göra en liten hemsida för det, så skriver man var man bor, mail, namn, pengar det max får kosta? Och sen räknar den ut eftersom, tänkte jag. Men det är ju bara en ide, jag kan inte göra nå sånt, i typ javascript eller så, men här finns säkert rätt många som kan det.Tom, var det Jönköping, inte Norrköping?
Tjenare!
Hehe, jo, ber om ursäkt om det. Det är såklart Jönköping vi ska åka till Såvida vi inte hade tänkt ta alla som ska till DH på bussen och köra till Norrköping och köra där istället.
Det är mig de som är intresserade ska vända sig till. Jag ska försöka få upp en sida, kanske här på NH.
MEN, ALLA SOM ÄR INTRESSERADE, SKICKA ETT MAIL TILL [email]TOM@NORDICHARDWARE.COM[/email] MED SUBJECT: BUSS TILL DREAMHACK. Skriv även med namn, gärna ICQ nummer, var du bor/vill bli upphämtad. Så ska vi se hur många som är intresserade av detta, och så vi kan se om vi kan möjliggöra detta.
Tackar
Sedan skall det nog gå att fixa fram en hemsida för detta, men jag ber er intresserade att ändå maila mig och anmäla erat intresse, så jag kan se ungefär hur stort det är idag.
[ Detta Inlägg ändrades av: Tom den 2001-08-18 02:20 ]
[ Detta Inlägg ändrades av: Tom den 2001-08-18 02:26 ]
August 6, 2001
On 2001-08-06 02:33, Lening wrote:
Jag vet 3 st som bor i söderhamn ... har tippsat dem !
själv bor man 5 mil väster om jönköping
Coolt! Dom som du känner i Söderhamn, har dom vid någon chans efternamnet Hjelm? Eller känner dom nån Hjelm:are där?
Typ halva min Svenska släkt befinner sig i Söderhamn...
2 Guest(s)