October 7, 2002
Hur får man nytt IP, som man ibland, INTE OFTA ALLS, får med Telia ADSL? För jag råkade bli bannad på min favorit hub på DC för att jag råkade lägga till min Kazaa mapp med icke fullständigt laddade Kazaa filer, som inte var omtyckt...
Hur gör jag? Är det bara å stänga av modemet i ett tag eller? I så fall hur länge? Vill helst att det ska gå snabbt... Nån som vet?
April 20, 2002
I mitt sånt stod det ingen tid. Det var tomt där...och på ett par andra ställen.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
July 23, 2002
Tja !!!
Jag vet inte hur det är nu men i somras när jag hade varit på två veckors semester, kom hem och satte på datorn så hade jag samma IP-nummer som när jag åkte. Efter det så har jag haft datorn avstängd i ett par dagar och ändå fått samma Ip, så jag har ialla fall svårt att få nytt Ip. (inte för att jag vill det)
October 7, 2002
mad_blurp wrote: Tja !!!
Jag vet inte hur det är nu men i somras när jag hade varit på två veckors semester, kom hem och satte på datorn så hade jag samma IP-nummer som när jag åkte. Efter det så har jag haft datorn avstängd i ett par dagar och ändå fått samma Ip, så jag har ialla fall svårt att få nytt Ip. (inte för att jag vill det)
stängde du av modemet...?
July 23, 2002
Snorlax wrote: [quote=mad_blurp]Tja !!!
stängde du av modemet...?
Ja, jag stängde av modemet, drog även ut telejacket.
1 Guest(s)