March 23, 2003
pröva att ställa så att du är i passive mode istället för active..
edit..
Sedan tror jag att en sådan här fråga är väldigt nära Warez-snack med tanke på vad man använder DC till. Så jag skulle nog i fortsättningen ligga lågt med sådana frågor. Frågar mig själv varför jag ens vågar svara på en sådan här fråga... :bgrin:
March 14, 2001
Hellspawn79 wrote:
edit..
Sedan tror jag att en sådan här fråga är väldigt nära Warez-snack med tanke på vad man använder DC till. Så jag skulle nog i fortsättningen ligga lågt med sådana frågor. Frågar mig själv varför jag ens vågar svara på en sådan här fråga... :bgrin:
Man använder DC till att ladda saker mellan datorer.. men inget som säger att man måste just ladda hem/skicka olagliga saker..
March 23, 2003
Snorch wrote: [quote=Hellspawn79] edit..
Man använder DC till att ladda saker mellan datorer.. men inget som säger att man måste just ladda hem/skicka olagliga saker..
Men hur många % tror du är lagligt som skickas mellan DC-klienter?... :rollsmile:
March 20, 2003
Hellspawn79 wrote: Men hur många % tror du är lagligt som skickas mellan DC-klienter?... :rollsmile:
Jag läste om en som kände en vars syster hade haft ett onenightstand med en som hade pratat med en över msn som hade skickat ett privat foto över dc....men det är ju bara lösa rykten..
1 Guest(s)