April 26, 2001
Vilken är den billigaste operatören av 10MBit till småföretag i centrala gbg (brevid domkyrkan) ???
Vill veta de olika priserna, mån och installation. De enda som finns i huset är CH...
[ Detta Inlägg ändrades av: GbG_Killen den 2002-07-01 18:12 ]
August 8, 2001
Jo för bövelen, jag har ju en polare som jobbar där. Deras Lokal-värd (något stort fastighetsbolag) ska flytta in och troligtvis dra in lina. Har för mig att det typ är DROTT eller någon (för det finns väl ). Då dras det lina till det huset iaf. Huset är precis mot lilla-torget från kyrkan, första huset. Hoppa du kopplade den förklaringen.
April 1, 2001
Jag har för mig jag läste för ett bra tag sen på en sida hos Telia att 20Mbps för företag kostade 115 000 exkl moms/månad... Det är rätt stora pengar vi snackar om alltså..
edit: Såg nu på Telias sida under Företag att de hade lite olika produkter att välja på. Man kan få ett komplett nät med 1Gbit/s om man vill Vet dock inte vad det kostar, men det lär inte vara gratis.. 😀
Det fanns nåt Internet abonemang för företag som var ADSL, men max 2Mbps också. Det skulle tydligen vara rätt så billigt.
[ Detta Inlägg ändrades av: Iceman den 2002-07-02 18:31 ]
December 2, 2001
On 2002-07-02 18:13, Iceman wrote:
Jag har för mig jag läste för ett bra tag sen på en sida hos Telia att 20Mbps för företag kostade 115 000 exkl moms/månad... Det är rätt stora pengar vi snackar om alltså..edit: Såg nu på Telias sida under Företag att de hade lite olika produkter att välja på. Man kan få ett komplett nät med 1Gbit/s om man vill Vet dock inte vad det kostar, men det lär inte vara gratis.. 😀
Det fanns nåt Internet abonemang för företag som var ADSL, men max 2Mbps också. Det skulle tydligen vara rätt så billigt._________________
// [email=aksel@nordichardware.com]Iceman[/email]
Ansvarig för forumen på NordicHardware[ Detta Inlägg ändrades av: Iceman den 2002-07-02 18:31 ]
Arrowhead erbjuder 1Gbit för 1.3 Miljoner om året. Vart du än bor i sverige för företag då. Hade dragit in en sånn lina på Remedy (stort lan i stockholm) och de va en upplevelse över det vanliga att tanka med den 😀
1 Guest(s)