August 8, 2003
May 19, 2003
Dry_Ice wrote:
förresten, någon som vet hur man fixar så att om man klickar på en länk så skall den INTE öppna ett nytt FF, utan att endast öppna en ny tab, och nej, det går inte att fica via "Verktyg -> inställningar -> Avanserat"
Jag använder mig av scrollen. Trycker jag på scrollen så öppnas det i en nu flik istället för nytt fönster. Vet dock inte hur man ändrar så det blir så för väsnter musknapp, men det kanske duger med scrollen? Funkar iaf bra för mig 😉
August 8, 2003
Adam wrote: [quote=Mathias][quote=Vurt]...samt att FF inte har stöd för ikoner för bokmärken vilket suger rätt hårt..
Det har den ju visst! Fungerar perfekt för mig.
Det är ju för övrigt en funktion man bara inte kan leva utan... :bgrin:
Beror ju på, har man 20 bokmärken eller nått så spelar det ju mindre roll.. Har man några hundra så går det mycket snabbare att leta efter en speciell ikon / färg än att läsa text..
Funkade inte att byta ikoner för bokmärken i 1.0 då jag testade.
June 30, 2001
Vurt wrote: [quote=Adam][quote=Mathias][quote=Vurt]...samt att FF inte har stöd för ikoner för bokmärken vilket suger rätt hårt..
Det har den ju visst! Fungerar perfekt för mig.
Det är ju för övrigt en funktion man bara inte kan leva utan... :bgrin:
Beror ju på, har man 20 bokmärken eller nått så spelar det ju mindre roll.. Har man några hundra så går det mycket snabbare att leta efter en speciell ikon / färg än att läsa text..
Funkade inte att byta ikoner för bokmärken i 1.0 då jag testade.
Firefox hittar själv ikonen för webbsidan och sätter dit den (förutsatt att sidan har en ikon). Du är den enda jag vet som själv sitter och väljer ikoner :blink:
1 Guest(s)