July 30, 2003
Just nu har jag en zyxel router som inte vill släppa igenom mer är 6mbit internet, jag har telia 24mbit.
Har tittat lite på en dlink DGL-4300 men skulle vilja veta om man kommer upp i max hastighet (24mbit) har 19mbit när jag kör kabel.
nån som kör denna router på telia bredband? skulle vilja se vilken hastighet ni kommer upp i!
Vill helst inte dra en kabel genom hela lägenheten...
March 27, 2003
Har du läst någonting om den nya firmwaren? Jag har 1.6 och har inte uppdaterat än...
Det enda jag tycker är lite lustigt med DGL-4300 är att det finns många ställen att öppna/peka portar på...
Virtual server
Special Application
Gaming
Vet fortfarande inte riktigt skillnaden (vilket iof kan bero på att jag inte orkar sätta mig in i det man iaf).
July 30, 2003
Adam wrote: Har du läst någonting om den nya firmwaren? Jag har 1.6 och har inte uppdaterat än...
Det enda jag tycker är lite lustigt med DGL-4300 är att det finns många ställen att öppna/peka portar på...
Virtual server
Special Application
GamingVet fortfarande inte riktigt skillnaden (vilket iof kan bero på att jag inte orkar sätta mig in i det man iaf).
vad jag hittade så fanns det två olika ver av firmware i dom 1.6 och 1.6w den sist nämda skulle visst vara kass. men det är väl sällan som det är dåligt att uppgradera firmwaren 😕
det där med inställningarna får jag återkomma med när jag väl har konfat min router.
July 9, 2006
1 Guest(s)