July 6, 2002
Nån som har gjort något extra kul och ovanligt på lan? Berätta om vad du har gjort för skoj. Jag har varit på 40-50st LAN på ett år nu. Iaf har jag:
* Lanat liggandes i en soffa med min bärbara i knät och musen på ett bord brevid.
* Åkt trehjuling och samtidigt skjutsat en på den ner för en lång backe.
* Åkt A-traktor i 150km/h rakt genom stan, vi va 5pers i den, (det fanns 2säten som inte satt fast ens)
* Cyklat 4pers på en gammal militärcykel med punka ner för diverse backar.
* Snott 2 brevlådor, en glassgubbe, 2st punkterade cyklar och en trehjuling som va fastlåst i en stolpe.
* Rullat ett bildäck som vi hade hittat ner för en lång backe med ett litet hopp i slutet så den flög in på en hustomt och hamnade på verandan.
* Jag har gått 2mil med bärbar dator och kablar i en väska för att komma till ett lan, jag började gå klockan 6 en morgon kom fram 20 i 8.
* Vält en lycktstolpe.
* Lagt en eka upp och ner på ett bord utanför ett hus, satt 2st innebandymål på en skorsten.
* Cyklat åt fel håll mitt i natten i Europas största rondell (Vallarondellen i Linköping)
* Brännt diverse gamla skolböcker, tänt på en massa rökelser i LAN-lokalen så vi va tvungna och vädra i flera timmar efter.
Det va väl lite udda grejer som man kommer på att man ska göra mitt inatten på ett lan. Kommer inte på fler grejer just nu.
February 2, 2003
February 24, 2003
Snott 2 brevlådor, en glassgubbe, 2st punkterade cyklar och en trehjuling som va fastlåst i en stolpeLagt en eka upp och ner på ett bord utanför ett hus, satt 2st innebandymål på en skorsten
Jävla fjant!!!!
Men har du inget bättre för dig?......Ehh....du kan ju inte vara vidare gammal va?
February 2, 2003
April 14, 2002
Låter lite dumt. När jag var på remedy SZ så var det två som bråkade och hade sönder ett bord. De hade druckit lite och hade öl med sej in. Det blev feta jakten och tillslut blev de utslängda. De spottade öl i en kille i crew's ansikte.
Du påminner lite om de fjantarna.
March 10, 2003
Är det bara jag är eller är dagen ungdom inte lämpad för LAN ?
Verkar som om dom inte har ett hum om vilken stämning det skall vara på LAN.
Är inte på LAN så ofta längre mestadels pga att det är alldeless för
rörig stämning tack vare Fjortis beteéndet. Sedan skall vi inte ens
snacka om den här med CS-optimerade LAN.
Personligen sitter jag också och spelar CS, men det är ett skoj tidsfördriv.
Inte blodigt allvar. Tycker det är roligare att spela lite ovanligare spel på LAN.
Typ Bilspel, Äventyr & vissa gamla spel (p90 krav)
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
December 9, 2002
Dr_spackel wrote: Är det bara jag är eller är dagen ungdom inte lämpad för LAN ?
Verkar som om dom inte har ett hum om vilken stämning det skall vara på LAN.
Är inte på LAN så ofta längre mestadels pga att det är alldeless för
rörig stämning tack vare Fjortis beteéndet. Sedan skall vi inte ens
snacka om den här med CS-optimerade LAN.Personligen sitter jag också och spelar CS, men det är ett skoj tidsfördriv.
Inte blodigt allvar. Tycker det är roligare att spela lite ovanligare spel på LAN.
Typ Bilspel, Äventyr & vissa gamla spel (p90 krav)
Håller med till fullo.
linkop: Låter mer som en fjortis-fyllefest tycker jag...
February 21, 2003
man har gjort mycket dumt i sitt liv... värre saker än så...
MEN
"Snott 2 brevlådor, en glassgubbe, 2st punkterade cyklar och en trehjuling som va fastlåst i en stolpe"
det drabbar personer, skulle personligen banka skiten ur nån som snodde min dotters trehjuling... kan du tänka dig hur lessen hon är då den är borta...
väx upp... att nån satte bandymål på min skorsten skulle jag skratta åt, så länge de inte kvaddade halva taket under tiden...
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
January 30, 2003
linkop wrote: Nån som har gjort något extra kul och ovanligt på lan? Berätta om vad du har gjort för skoj. Jag har varit på 40-50st LAN på ett år nu. Iaf har jag:
* Lanat liggandes i en soffa med min bärbara i knät och musen på ett bord brevid.
* Åkt trehjuling och samtidigt skjutsat en på den ner för en lång backe.
* Åkt A-traktor i 150km/h rakt genom stan, vi va 5pers i den, (det fanns 2säten som inte satt fast ens)
* Cyklat 4pers på en gammal militärcykel med punka ner för diverse backar.
* Snott 2 brevlådor, en glassgubbe, 2st punkterade cyklar och en trehjuling som va fastlåst i en stolpe.
* Rullat ett bildäck som vi hade hittat ner för en lång backe med ett litet hopp i slutet så den flög in på en hustomt och hamnade på verandan.
* Jag har gått 2mil med bärbar dator och kablar i en väska för att komma till ett lan, jag började gå klockan 6 en morgon kom fram 20 i 8.
* Vält en lycktstolpe.
* Lagt en eka upp och ner på ett bord utanför ett hus, satt 2st innebandymål på en skorsten.
* Cyklat åt fel håll mitt i natten i Europas största rondell (Vallarondellen i Linköping)
* Brännt diverse gamla skolböcker, tänt på en massa rökelser i LAN-lokalen så vi va tvungna och vädra i flera timmar efter.Det va väl lite udda grejer som man kommer på att man ska göra mitt inatten på ett lan. Kommer inte på fler grejer just nu.
Snyft och dig måste jag ha i samma stad som jag bor... 😡
1 Guest(s)