August 20, 2001
keffing wrote: humm... jag har rökt saker som man kanske inte ska nämna här på forumet på ett lan... sedan har jag lirat battlefield o ut2003 samtidigt som jag rökt de tidigare nämnda sakerna...
en av mina polare tog E, o när han startade battlefield klagade han på att allt va lila, så vi trodde att han inte patchat sitt eftersom i de första versionerna kunde grejer bli lila om man hade gammalt graffekort... o ni inser komiken när han sa att han visst hade patchat...
Haleluja! Det låter ju skithäftigt... får jag känna dig!!! För h*lvete, lägg av med sånt skit... :arg:
August 27, 2003
HUm alla "ungar" e inte så galna så man springer runt å snor post lådor? va fan skulle ni med en postlåda med?
inte änns kul att springa runt med en post låda ?
mamma titta vad jag har en postlåda!! =) jippe!!
skit ql ?
dessutom alla lira inte bara cs . själv spelar jag WC3 RoN
Q3 loch cs men inte hela tiden
September 11, 2002
keffing wrote: humm... jag har rökt saker som man kanske inte ska nämna här på forumet på ett lan... sedan har jag lirat battlefield o ut2003 samtidigt som jag rökt de tidigare nämnda sakerna...
en av mina polare tog E, o när han startade battlefield klagade han på att allt va lila, så vi trodde att han inte patchat sitt eftersom i de första versionerna kunde grejer bli lila om man hade gammalt graffekort... o ni inser komiken när han sa att han visst hade patchat...
Störtlöjligt.
Jag ser ett visst samband mellan att du "röker saker" och har ett sånt stort bekräftelsebehov att du sen måste berätta det här. Är det nu vi ska tycka det var ballt, eller? Det är nog bara andra drogare som över huvud taget tycker det är roligt med din polare. Själv tycker jag att han verkar dum i huvudet.
... för att inte tala om den första nissen som påbörjade den här tråden
June 19, 2002
Aja, jag får väl skriva upp några saker som jag gjort då.. bara för att bevara trådens ursprungsämne =)
Jag tycker att dom var ganska skojiga iaf 😛
Vi hade ett LAN i en gammal replokal för ett tag sedan, och där hände väldigt mycket roliga saker.. för det första så somnade en kille precis breve en gitarrförstärkare.. han vaknade bryskt upp till ett litet dödsmetalliskt gitarrsolo =)
Vidare så kopplade jag in en resetknapp på en irriterande cs-fjortis-dator, drog bort den till min plats och tryckte på reset då han blev för jobbigt.. Det var väääldigt roligt =)
Annars har man väl inte varit så verksam faktiskt, vi brukar mest spela och inte jävlas så mycket 🙂
May 6, 2002
Metz wrote: Hmm värst va folk var negativa mot lite idioti på ett lan... sånna här saker hjälper en att komma ihåg speciella lan o sen har man ju nått att skratta åt i framtiden
lite practical jokes har väl aldrig varit fel lr??
Lite stölder är ju inte heller fel.. en cykel hit, en brevlåda dit. Det är väl ingen som bryr sig? Eh, vilket pannben tänker folk med? Jag vill inte påstå att jag är helt oskyldig, lite dumheter har väl alla ställt till med men det är ju inget jag skryter med eller är stolt över iaf.
October 11, 2002
Har missat den här tråden helt och hållet..
För typ 3 år sen så missade jag knappt ett LAN häromkring där jag bor men ack vad jag har mist "känslan" för LAN. Nuförtiden verkar LAN vara "lekplatser" för killar runt 12-15års åldern som istället för att sitta vid datorn, springa omkring och göra massa hyss, som är fruktansvärt onödiga, jag menar vad fasen har åka epa i 150km/h och sno cyklar med LAN att göra? INGENTING!
Nej på LAN ska man hålla på med datorer, gå ut på stan och vara tuff kan man istället göra med sina fjortiskompisar när ni har druckit lite folköl och blivit fulla. :arg:
November 18, 2003
Dr_spackel wrote: Är det bara jag är eller är dagen ungdom inte lämpad för LAN ?
Verkar som om dom inte har ett hum om vilken stämning det skall vara på LAN.
Är inte på LAN så ofta längre mestadels pga att det är alldeless för
rörig stämning tack vare Fjortis beteéndet. Sedan skall vi inte ens
snacka om den här med CS-optimerade LAN.Personligen sitter jag också och spelar CS, men det är ett skoj tidsfördriv.
Inte blodigt allvar. Tycker det är roligare att spela lite ovanligare spel på LAN.
Typ Bilspel, Äventyr & vissa gamla spel (p90 krav)
alla "dagens ungdomar" kanske inte är de men alla lan ja har vart på så har ingen gjort sånna saker, iof va de en som va lite dålig förlorare som satt o slog på tangentbordet hela natten men han va också äldst............
3 Guest(s)