Galna grejer på LAN :D|Page 4|Nätverk / Internet|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Galna grejer på LAN :D
varget
Nu vet jag hur man gör inlägg!
Medlem
Forum Posts: 24
sp_UserOfflineSmall Offline
478581
December 8, 2003 - 10:32 pm
sp_Permalink sp_Print

Det värsta jag har gjort på ett lan är nog flummat... och det skryter jag inte med.

Pierre C
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 804
488867
December 20, 2003 - 9:15 pm
sp_Permalink sp_Print

haha... undra varför linkop som skrev tråden inte synts till mer i den:D

Linuz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 453
490570
December 23, 2003 - 1:24 am
sp_Permalink sp_Print

jag eldade upp en barnvagn en gång..men den var faktiskt övergiven

men att sno saker från andra tycker jag är ganska omoraliskt

^Morbid^
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 146
492874
December 28, 2003 - 2:04 pm
sp_Permalink sp_Print

Tradition är ju annars att köra böghög med den minsta snubben underst. Rätt kul om man är en 10 pers...

sleez
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 66
494215
December 29, 2003 - 11:15 pm
sp_Permalink sp_Print

heheh, rolig tråd... tycker dock många verkar vara lite väl kristna här inne, när man är på lan är man ju oftast förbannat trött och "fnittrig" hela tiden... då gör man ju en och annan dum sak => dock behöver man ju inte gå över gränsen och förstöra för andra... =/

för ingen kan väl säga emot att det är förbannat roligt att vara jävlig mot folk man stör sig förbannat mycket på, såsom gapande 15-åringar framför sitt cs, extremt lipig crew, elaka pizzasnubbar som lurar en på kebaben och så vidare =>

å andra sidan vet jag ju inte hur det är på de större lanen nu, känns som om de flesta är på väg neråt tillsammans med sina 12-åriga besökare =<

roz^
Medlem
Forum Posts: 19
496286
January 1, 2004 - 2:29 pm
sp_Permalink sp_Print

Men ni får vara lite snällare mot linkop, grabben har ju en Dell som speldator.. Vad ska han göra när datorn inte hänger med? Aja, sno en trehjuling från ett oskyldigt barn är väl inte direkt att lösa problemet. Skaffa en trevlig dator så du kan njuta av lanen istället. wink

Krqagyzzz
Member
Medlem
Forum Posts: 7176
500040
January 5, 2004 - 11:58 am
sp_Permalink sp_Print

linkop wrote: Nån som har gjort något extra kul och ovanligt på lan? Berätta om vad du har gjort för skoj. Jag har varit på 40-50st LAN på ett år nu. Iaf har jag:
* Lanat liggandes i en soffa med min bärbara i knät och musen på ett bord brevid.
* Åkt trehjuling och samtidigt skjutsat en på den ner för en lång backe.
* Åkt A-traktor i 150km/h rakt genom stan, vi va 5pers i den, (det fanns 2säten som inte satt fast ens)
* Cyklat 4pers på en gammal militärcykel med punka ner för diverse backar.
* Snott 2 brevlådor, en glassgubbe, 2st punkterade cyklar och en trehjuling som va fastlåst i en stolpe.
* Rullat ett bildäck som vi hade hittat ner för en lång backe med ett litet hopp i slutet så den flög in på en hustomt och hamnade på verandan.
* Jag har gått 2mil med bärbar dator och kablar i en väska för att komma till ett lan, jag började gå klockan 6 en morgon kom fram 20 i 8.
* Vält en lycktstolpe.
* Lagt en eka upp och ner på ett bord utanför ett hus, satt 2st innebandymål på en skorsten.
* Cyklat åt fel håll mitt i natten i Europas största rondell (Vallarondellen i Linköping)
* Brännt diverse gamla skolböcker, tänt på en massa rökelser i LAN-lokalen så vi va tvungna och vädra i flera timmar efter.

Det va väl lite udda grejer som man kommer på att man ska göra mitt inatten på ett lan. Kommer inte på fler grejer just nu.

hoppas att jag aldrig hamnar på samma lan som dig. vet inte varför men jag hatar (observera infaltionsordet skiroy) barn som vandaliserar.

Arny
Member
Medlem
Forum Posts: 2842
500083
January 5, 2004 - 12:34 pm
sp_Permalink sp_Print

Krqagyzzz wrote:
hoppas att jag aldrig hamnar på samma lan som dig. vet inte varför men jag hatar (observera infaltionsordet skiroy) barn som vandaliserar.

Defenition av vandaliserande barn enligt Goli: "Har vita byxor och är under 1.20m som låter så att andra inte kan sova"

johan_lojan
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 925
512008
January 16, 2004 - 4:53 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag brukar spela spel på LAN, tillsammans / mot andra människor.
Sen så brukar det bli att man äter Xtremt onyttig mat 😛 och en hel del coffeinhaltiga drycker.

Det "ondaste" jag gjort är nog att dra ut en snubbes tangentbordssladd.. Men det var ju inte särskilt jobbigt att ordna, och jag förstörde inte för någon annan heller (inte mycket iallafall)

Men inte fan har jag åkt traktor eller vält en lyktstolpe?

Förresten, vem betalar den nya lyktstolpen, som måste upp p.g.a. att du välten den?

Jag spelar CS, jag har sagt "lol" eller "haxXa" flera gånger, men jag är inte 12 år och jag spelar helst CoD, WC3 eller RoN

Så det så!

Elektro
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 186
512421
January 16, 2004 - 11:55 pm
sp_Permalink sp_Print

Tja det enda jag har gjort har väll varit att rycka ut några Cs spelares mussladdar dom vart väldigt glada 🙂

Annars så stängde jag ut en kompis på balkongen i bara kallingarma och täcket laugh

Emil Wadell
Member
Medlem
Forum Posts: 3460
512457
January 17, 2004 - 12:31 am
sp_Permalink sp_Print

måste bara fråg VARFÖR assosierar man cs med 12åringar som sitter o skriker för??
många lan ja har vart på har man lirat cs o så men de e ingen 12årings som e me o skriker hela tin
(har nog stavat rätt så mycke fel, orkar inte titta så noga e så trött :))

Zeowin
It’s a first time for everybody
Medlem
Forum Posts: 8
520976
January 24, 2004 - 5:09 pm
sp_Permalink sp_Print

Hehe, ql tråd, dock inte för idioten, sj har jag nog det mesta som ni har kritiserat alla andra för, men dock inte på lan, på ett lan ska det som ni säger va stämning, på något av mina egna lan har vi bjudit med 120 pers på att slåss om en Gigantisk uppblåsbar Ahlgrens Bil osv, men det är törligt när man ska förstöra för andra, okej visst jag kan erkänna att jag med flit krascha en killes dator som kom till mig vart tionde minut och bad mig fixa hans dator som inte "funka" lr hans cs, det sluta med att jag spendera flera timmar med att forma den osv, då blev man rätt trött och gav all energi för att skapa det mest absurda hårdvaru fel som bara går och sedan låtan försöka fixat sj... dock bara för en kort framtid´

men jag tycker det är lite törligt att alla här inne ska klaga på dom som nu säger att dom har gjort något på ett lan, visst vissa saker är ju helt idiotiska, välta lyxstolpar till ex, det betalar ju staten men det är ju bara onödigt, men battel-field grejjen och att ha e-at tycker jag personligen var komisk, sedan är ju åsikter relativa och det är upp till andra, sedan har vi kört nåt bil Rally kring lan lokalen, dock inte genom stan som den andra idioten, och det har väl blivit något av en tradition på våra lan, så visst man kan göra saker på lan, dock så det fortfarande är på en kul nivå...

Sedan det där med fjortis-lan, jag vet inte, verkar som många i den här tråden bara är här för att skälla på alla som ni kallar dom "fjortisar", måste erkänna att linkop låter något sj mords benägen men jag hade väl gärna provat på nåt av det sj... missuppfatta det inte, men ni som inte vill ha fjortisar på era lan, gå inte på sånna lan vilka ni vet dom kommer på, eller så kan ni helt enkelt snacka med arrangörerna och be att ha en del av lokalen för er som ni uttrycker det mogna och mer uppväxta för er sj, det skulle jag enkelt kunna ordna på något av VZ lan, alla här under tråden som är sugna är ju välkomna att komma=)

zyrus
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1444
527067
January 30, 2004 - 9:37 am
sp_Permalink sp_Print

ELIS wrote: Man tänk va roligt de hade vart om de nu KOM tjejer på LAN... mmmm

Det kommer väl vist flickor på LAN. iaf där jag bor.. men dom e inte många. Har LANat med min flicka en gång. skita skoj! Hon är grym på cs =) och d2

spazz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1101
527883
January 30, 2004 - 10:05 pm
sp_Permalink sp_Print

Zyrus wrote: [quote=ELIS]Man tänk va roligt de hade vart om de nu KOM tjejer på LAN... mmmm

Det kommer väl vist flickor på LAN. iaf där jag bor.. men dom e inte många. Har LANat med min flicka en gång. skita skoj! Hon är grym på cs =) och d2

Jodå det kmr väl en del tjejer på lan. Ivf på det lanet som jag är med och arrangerar här i skåne. Vi brukar väl har en 5-10 st av 250 pers så det får väl anses vara hyfsat då många lan inte har en enda kvinlig besökare.

Death On Wings
Member
Medlem
Forum Posts: 5938
527918
January 30, 2004 - 10:42 pm
sp_Permalink sp_Print

Hehe kan folk inte låta denna tråd dö ??? 🙂
personen som skapade tråden har inte skrivit något mer på NH sen han skapade denna tror ja.

Pierre C
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 804
535757
February 8, 2004 - 6:18 am
sp_Permalink sp_Print

Jag sitter på LAN nu... för några timmar sen rökte vi vattenpipa (för fösta gången) med äppeltobak 😀

Sid
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 96
588901
April 4, 2004 - 3:48 pm
sp_Permalink sp_Print

Well, som galet har jag nog inte men roligast :D.

Hade tidigare ätit bönor och dylik, tog inte lång tid tills jag lade en brakare och varenda kotte i lokalen klagade. Det var så hemsk lukt att dom flesta öppnade nästan varenda fönster, jag asgarvade såklart åt deras lidande ;).

Weiron
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1839
589904
April 5, 2004 - 7:13 pm
sp_Permalink sp_Print

haha, hur jävla gammal är skaparen till denna tråden? hahaha laugh laugh

Wodie
Medlem
Forum Posts: 24
590063
April 5, 2004 - 9:40 pm
sp_Permalink sp_Print

moooogeT.. INTE!!! :arg:

Jiggly
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1103
590429
April 6, 2004 - 1:02 pm
sp_Permalink sp_Print

SoulBurn wrote: haha, hur j**la gammal är skaparen till denna tråden? hahaha laugh laugh

3 år äldre än dig.. wink

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 313
Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL