May 23, 2001
Jag är ju inte överraskad över dina bedrifter. Jag har tydligen vuxit ifrån det här med LAN, bara en massa CS skrikande fjortisar överallt. Dock så brukar jag och ca 10 polare till köra LAN, då är allt som det var förr 🙂 Dvs lite ovanligare och roligare spel, samt rätt stämning.
April 3, 2003
när vi brukar ha LAN där jag bor (en liten håla typ) så brukar det komma förbi en del folk å titta in, en del tjejer oxå faktiskt.
Själv tycker jag att sånna idiotiska saker som är postade här kan vara ganska roliga.
Nåra grejer som jag lr kompisar gjort på våra LAN:
-Jag och en kompis va rätt trötta så vi tog en runda runt hallen och tryckte på reset lr drog ut sladdar från våra kompisars datorer som lite halvsovande sa nåt fult till oss efter det
-Böghögar på folk kan vara väldigt kul, speciellt när dom sover, lr om nån ligger å myser lite med en tjej så får dom plötsligt 10 svettluktande LANare över sig
-Lyfta ut folk å slänga dom i snön när det snöar kan oxå vara rätt kul
-Gått runt och släkt lyktstolpar, egentligen ganska korkat men är man trött så tycker iaf jag å dom flesta poalre att de e ganska kul, dessutom tänds dom igen av sig själva
-Lagt in en rökbomb i en av skolans mest avskydda lärares brevlåda
De e väl typ nåra av dom saker som jag har varit med på en del grejer kan kännas lite korkade såhär i efterhand men samtidigt ganska kul, kanske beror på att man fortfarande e lite fjortis :p
February 1, 2002
Gueno wrote: På Birdie 14 kom polisen..
Killen brevid filma alltihopa.
Efter en stund kom snuten fram och undrade vafan han gjorde.
"-Sänder live men jag spelar inte in."
Jo tjena.. 🙄 :bgrin:
hehe.. de va ett lan jag var på förut som hette hackerence, haha vad man skratta när polisen kom in och stog bakom nån som inte visste om att de va bakom och som sen märkte det efter ett tags hårdtankande 😀
February 3, 2003
men och? Det är ju roligt att berätta om ens erfarenheter 🙂
Skumma saker jag gjort på lan.. Hrm..
Somnat i en 2 manna soffa med benen utanför kanten. Vaknade upp senare och hade ingen känsel i benen och jävlar vad kul det var att försöka gå!
Bunking av vissa personer. Kallas böghög av vissa av någon idiotisk anledning. Heter ju bunking 😛
Kört motorcykel.
Vete fan vad jag mer gjort... Ogillar att tjejer bara kommer och besöker lan. Alla killarna brukar springa bort till dom då och skita i att spela.
July 14, 2004
asså seriöst ^^ fan va sämst 🙂 mest idiotiskt o göra såna grejer... men jag har själv gjort ett par grejer. till exempel "mohaha" en gång så vart de feting fajt o de sluta med att min poalres gamla 400 mhz:are flög ut genom det öppna fönstret på andra våningen ( bara en skitdator han hade stående anyway ) hahaha 😀 fan va skoj när hans farsa kom uppspringande i morgonrocken, fy fan va förbannad han va ^^. aja sen har de väl hänt en del andra grejerj också... jag va på Dh summer 04. o de satt "något" på min rad o spela harry potter :O . funderade på o ringa polisen men konstaterade att killen måste vara efterbliven 😀
November 29, 2003
Usch tråd-skaparen låter läskig. Hoppas jag aldrig träffar honom IRL. Sen verkade vissa andra gjort några dumma saker med. När jag är på lan så är det warez - lira som gäller, sen kanske lite små-stimm men man behöver inte överdriva.
Minns när jag gick vilse i Norrköping på 011, fyfan, skulle bara köpa chips, drick och något att stoppa i magen. Ensam i Norrköping när man kommer från Dalarna är fan inte lätt.
Men turkarna bakom mig på 011 var fan det ballaste inom lan. Dom var iofs as schyssta så inge illa menat mot dem, men dom hade köpt kebab sen hade någon pajjat någons headset dra åt pipan vilket liv det blev, killen slängde kebaben så den nästan träffade mig. 😀
1 Guest(s)