November 16, 2002
ja nu är det så att man sitter o funderar på att skaffa glocalnets 8mbits internet
o jag sitter nu på ett "skämt" internet som funkar skit o jag vill bara veta ifall man ska ta nått annat eller funkar glocals linor bra?? orkar inte med ett till skojjar företag
det bästa vi kan få är telia/glocal 8/1mbit, BBB 10/1mbit eller 24/1
så nån som har erfarenhet får gärna dela med sig om sina åsikter på glocal 😀
December 13, 2004
Metz wrote: Varför är dem "HORROR!"?
hmm dem jag kan ha är tydligen:
Telia 8/1mbit 449:-/mån
Glocalnet 8/1mbit 289:-/mån
Bredbandsbolaget 8/1 399:-måninte så mkt att välja på men det finns ju dem som har det värre
satt me o valde bland de igår..för mig blev det BBB för de har 6 månaders bindningstid mot glocalnets 12..det var viktgit för mig för strax efter augusti blir det hitnet
December 5, 2003
Metz wrote: Varför är dem "HORROR!"?
hmm dem jag kan ha är tydligen:
Telia 8/1mbit 449:-/mån
Glocalnet 8/1mbit 289:-/mån
Bredbandsbolaget 8/1 399:-måninte så mkt att välja på men det finns ju dem som har det värre
Hade tagit Glocanet, hade dom tidigare fungerade hur bra som helst. Varför lägga ut mer pengar på samma sak? Att BBB ska va bättre på något sätt är skitsnack när det gäller dsl. Snarare tvärtom..
January 6, 2005
Jag har Glocalnet 8Mbit funkar perfekt, tankar i ~840 kb/s och bra ping när jag spelar CS.
Döremot tog det ett j*vla tag innan jag fick det skulle fått det i Agusti förra året, fick det den 26 December :@. Så glocalnet känns ganska oseriösa. Men så länge d funkar nu så e d lungan....
1 Guest(s)