September 24, 2002
September 13, 2001
Twe@kBoY wrote:
Daaaaaaaaaaaaaa!!!!
Å färgerna spelar visst roll.. om man ska ha en korsad, men inte om man ska ha en rak..
Nej hur ska färgad plast kunna ge dig funktionalitet.
Dom skulle alla kunna vara vita, och det skulle funka precis lika bra.
Visst jag kanske var lite dryg nu och anmärkte på en sån sak, men rätt ska vara rätt.
September 24, 2002
September 24, 2002
September 24, 2002
November 4, 2002
Lite sent ute men jag reagerade när ni började jiddra om färgerna, som nån var inne på innan. Det finns någonting som kallas NEXT värde.. Eller överhörning. varför tror du att paren är tvinnade? För att det är så jävla roligt eller? UTAN FÖR ATT DET GÅR ÅT H-VETE OM LÄGGER TX BREDVID RX! om du inte gillar rs-232 hastigheter förstås
Ni fick ett klockrent shema att koppla efter, gå till närmaste elaffär och köp en tång + några rj 45 kontakter, sen lär ni er att koppla ordentligt..
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
February 16, 2004
GeneSiS wrote: Lite sent ute men jag reagerade när ni började jiddra om färgerna, som nån var inne på innan. Det finns någonting som kallas NEXT värde.. Eller överhörning. varför tror du att paren är tvinnade? För att det är så j**la roligt eller? UTAN FÖR ATT DET GÅR ÅT H-VETE OM LÄGGER TX BREDVID RX! om du inte gillar rs-232 hastigheter förstås
Ni fick ett klockrent shema att koppla efter, gå till närmaste elaffär och köp en tång + några rj 45 kontakter, sen lär ni er att koppla ordentligt..
Att de är tvinnade är bara en detalj finns som sagt lite mera man ska veta också om man vill förstå varför det inte funkar.
Sen att de är tvinnade har med resistansen att göra och inte direkt nåt med överhörning.
September 13, 2001
GeneSiS wrote: Lite sent ute men jag reagerade när ni började jiddra om färgerna, som nån var inne på innan. Det finns någonting som kallas NEXT värde.. Eller överhörning. varför tror du att paren är tvinnade?
Jag vill fortsätta "jiddra" (ovanligt fånigt ord) om färgerna :-).
Tänkte bara berätta för alla att det även går att tvinna vita kablar.
Men du kommer ju att få en prestandaförlust, du missar den extra funktionaliteten du får genom färgerna. 😉
Ähh nu orkar jag inte sitta här och vara dryg mer i denna tråden.
May 1, 2002
Chewie wrote: [quote=Twe@kBoY]Jo.. men det blir liiiiiite svårt om dom dom är vita!
Nä varför skulle det vara det.
Bara att skicka en puls i en av kablarna och mäta vart pulsen kommer ut.
Visst det skulle ta längre tid, men är fullt genomförbart.
Rätt ska vara rätt! Så är det :bok:
1 Guest(s)