May 10, 2002
Snorch wrote: Man kan maila de mesta företag och fråga lite snällt om lite reklam prylar och dylikt..
jo men det jag tänkte på var att man fyllde i en blankett på deras sida och så fick man grejer men var tvungen att skicka in bilder till dem sen för att bevisa att man haft LANet
March 14, 2001
abishai wrote: [quote=Snorch]Man kan maila de mesta företag och fråga lite snällt om lite reklam prylar och dylikt..
jo men det jag tänkte på var att man fyllde i en blankett på deras sida och så fick man grejer men var tvungen att skicka in bilder till dem sen för att bevisa att man haft LANet
Jaja, de vet jag inte nå om, men att det går säkert lika bra att maila vet jag..
Mm har hört att endel vill ha bilder på lanet lr va de nu är efteråt, men bara skicka de då..
May 17, 2002
abishai wrote: [quote=Snorch]Man kan maila de mesta företag och fråga lite snällt om lite reklam prylar och dylikt..
I princip alla hårdvaruföretag skickar dig lite roliga små saker om du bara mailar dem. Skicka iväg ett par mail och sedan borde du kunna vänta dig några trevliga postförsändelser innom 1-10 veckor.
May 10, 2002
ok, jag tänkte inte på småsaker i första hand utan banderoller och sånt man kan pryda lokal och scen med.
Har slängt iväg ett mail till Gainward Nordic, men ska väl finnas fler ställen man kan maila(gärna som har kontor i norden så man får grejerna snabbt) så om ni vet om eller har lust att hjälpa leta så skulle det vara schysst! 8)
March 14, 2001
Här har du lite företag att maila.. 🙂
Albatron : [email]sales@albatronusa.com[/email]
Alpha : [email]alpha@micforg.co.jp[/email]
Altec lansing : [email]europe@alteclansing.com[/email]
Amd : [email]euro.retailer@amd.com[/email]
Antec : [email]customerservice@antec-inc.com[/email] ou [email]info@antec-europe.nl[/email] ou [email]mpeeters@antec-inc.com[/email]
Asus : [email]info@asus.com.tw[/email] ou [email]commercial@asus.fr[/email]
Bewan : [email]marketing@bewan.com[/email]
Chaintech : [email]info@chaintech-france.com[/email]
Chieftec : [email]amywang@chieftec.com[/email]
Club internet : [email]Service_clientele@club-internet.fr[/email]
CoolerMaster : [email]info@coolermaster.co.uk[/email]
Creative : http://fr.europe.creative.com/contact/welcome.asp?cont=11&conf=1
Dfi : [email]support@dfi.com.tw[/email]
Enermax : [email]enermax@enermax.com.tw[/email]
Epox : [email]sales@epox.nl[/email]
Fortron : bernhard.h@fortron-source
Gainward : [email]sales@gainward.de[/email]
Gigabyte : [email]systemservice@gigabyte.com.tw[/email] ou [email]marketing@gigabyte.fr[/email]
Globalwin : [email]info@globalwin.com.fr[/email]
Hercules : Guillemot / Rue des Peupliers / 56910 Carentoir.
Intel : Intel Corporation/Intel Inside(R) Program Office/2200 Mission College Blvd./Santa Clara, CA 95052-8119/Attn: Scott Luebke ou [email]shopintel@mailbox.cps.intel.com[/email]
Leadtek : [email]info@leadtek.nl[/email] ou [email]john@leadtek.co.uk[/email]
Lian-li : [email]service@mail.lian-li.com[/email]
Matrox : [email]vincent.creste@matrox.com[/email]
Maxtor : [email]PR@maxtor.com[/email]
Memorex : [email]discworld@memorexlive.com[/email]
Microsoft : http://www.microsoft.fr/toolstore
Morex : [email]sebastien@morextech.com[/email]
Msi : [email]msi-info@msi-computer.fr[/email] ou [email]info@msi.com.tw[/email]
nVidia : [email]acalzetti@nvidia.com[/email]
Ocz : [email]support@ocztechnology.com[/email]
Papst : [email]info@papst.de[/email]
Pioneer : [email]multimedia@pioneer.fr[/email]
Plextor : [email]ghertogen@plextor.be[/email]
Pny : [email]sales@pny.fr[/email]
Powercolor: [email]market@tul.com.tw[/email]
Sapphire : [email]brianskelton@sapphiretech.com[/email] ou [email]thomasloze@sapphiretech.com.fr[/email]
Seagate : Seagate Technology SA / 62 bis, Avenue Andre Morizet / 92643 Boulogne-Billancourt Cedex
Soltek : [email]sales@soltek.com.tw[/email] ou [email]krystale@soltek.nl[/email]
Soyo : [email]jimc@soyousa.Com[/email]
Sparco : http://www.sparcousa.com/contact.asp
Spire : [email]service@spirecoolers.com[/email]
TAISOL: [email]sebastien@venticom.com[/email]
Thermaltake : http://www.thermaltake.com/contact/lanpartyform.asp ou [email]lanparty@thermaltake.com[/email] ou [email]thermaltake@thermaltake.com[/email]
Western Digital : [email]webinfo@wdc.com[/email]
Zalman : [email]zalman@zalmanusa.com[/email]
2 Guest(s)