March 14, 2001
Behöver du mycket utrymme och bandbredd?
Om inte så har jag och några till ett webbhotell med domän som i stort sett endast används till att koppla ihop lite andra servrar m.m. så där skulle du kanske kunna få lite utrymme, temporärt som sagt..
edit: Sticker bort ett tag nu men kommer hem på onsdag om du undrar..
February 1, 2002
Snorch wrote: Behöver du mycket utrymme och bandbredd?
Om inte så har jag och några till ett webbhotell med domän som i stort sett endast används till att koppla ihop lite andra servrar m.m. så där skulle du kanske kunna få lite utrymme, temporärt som sagt..edit: Sticker bort ett tag nu men kommer hem på onsdag om du undrar..
Ah, tack! 1mb max 🙂
Men jag ska testa dom som kutlo har postat först.
kutlo wrote: frac.dk
Tack! testar!
June 30, 2001
Starscream wrote: [quote=Snorch]Behöver du mycket utrymme och bandbredd?
Om inte så har jag och några till ett webbhotell med domän som i stort sett endast används till att koppla ihop lite andra servrar m.m. så där skulle du kanske kunna få lite utrymme, temporärt som sagt..edit: Sticker bort ett tag nu men kommer hem på onsdag om du undrar..
Ah, tack! 1mb max 🙂
Tack! testar!
Annars kan jag erbjuda plats (så får du det direkt), men ska du bara ha en MB så lär frac.dg fungera bra.
February 1, 2002
Mathias wrote: [quote=Starscream][quote=Snorch]Behöver du mycket utrymme och bandbredd?
Ah, tack! 1mb max 🙂
Tack! testar!
Annars kan jag erbjuda plats (så får du det direkt), men ska du bara ha en MB så lär frac.dg fungera bra.
Det tar jag gärna! på frac fick man inte skrivrättigheter 777 vilket jag behöver.
PM:a mig gärna när du har tid 🙂
Cezar wrote: Slå upp en själv, temporärt :).
Apache.
Jo, har gjort det nu men kan inte ha den uppe 24/7 🙁
EDIT: Fick till rättigheterna nu, så nu fungerar det fint 🙂
Tack ska ni ha!
1 Guest(s)