April 14, 2004
Helt plöttsligt sen par dagar så hackar det till när jag surfar på varje länk man klickar med musen så när den bytt sida så stannar den till en sek o typ ungefär som när man uppdaterar på F5 blinkar till o en kan jag klikcka vidare på internet så är det hela tiden. Och skriver jag för fort så hinner inte detmed om det är på webben typ. Va jag har gjort senaste tiden uppdaterat nya drivisar till Geforce kortet, och Daemon tools lite. Och efter detta blev det så här tror jag....
Kollade vilka program som körs på aktivitetshanterarn o där hittade jag quickshare.exe som verkar dra lite % står kommer från nåt smartbar. Vad ä detta??? Kan det vr det som är orsaken till det hela? Så jävvla irriterande alltså.... Jag ha scnnat med fllera program o jag har inge smittsamt alls i datan.
March 10, 2003
Hur har du det med addons i din webbläsare, testa stänga av dessa och se vad som händer. Kan vara någon update på webbläsaren som får dessa att strula. Smartbar skall vara en typ av webbläsar addon.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
January 9, 2004
mm. Många gratsprogram bygger in dessa "toolbars" i sina installeras för att käna lite pengar på sina gratisprodukter. En klassisker är "ask toolbar" som är förbockad i många installers. Så trycker man bara "nästa, nästa, nästa" hela tiden så kommer man få in e massa junk.
April 14, 2004
japp men det vet jag o gör jag aldrig men denna hade jag innan o vden ville uppgradera när jag starta datan o då fråga den mig om just toolbar tror jag det var men jag avbockade det. så nåt sånt hade jag inte men ändå så fanns den där på körbara processer o drog kraft
1 Guest(s)