December 23, 2000
Fattar inte hur... men Farenheit lyckas på nåt jädra vänster alltid skaffa sig "fiender"!
Speciellt hos det motsatta könet...! 😀
Vaniljflickan: Gillar tjejer som du med lite go i! På dem bara!
[ Detta Inlägg ändrades av: LeviAthaN den 2001-08-31 02:23 ]
August 22, 2005
VARNING@VANILJFLICKAN
stackars dig, nu kommer du att ha PHAT i hälarna på hela DH....
stackars dig, stackars dig....
jag kommer förstås inte! som vanlig med andra ord,jag orkar inte med att sitta i en idrottshall med 50-60% av alla deltagande som sitetr under borden för jämnan o runkar....orkar inte med sånt, dessutom brukar det lukta skit efter ett tag...
February 19, 2001
On 2001-08-31 18:09, ksw wrote:
VARNING@VANILJFLICKAN
jag kommer förstås inte! som vanlig med andra ord,jag orkar inte med att sitta i en idrottshall med 50-60% av alla deltagande som sitetr under borden för jämnan o runkar....orkar inte med sånt, dessutom brukar det lukta skit efter ett tag...
Du får allså inte komma för din mamma. :hehe:
August 22, 2001
On 2001-08-31 02:22, LeviAthaN wrote:
Fattar inte hur... men Farenheit lyckas på nåt jädra vänster alltid skaffa sig "fiender"!Speciellt hos det motsatta könet...! 😀
Vaniljflickan: Gillar tjejer som du med lite go i! På dem bara!
InfinityFocus.com 2001[ Detta Inlägg ändrades av: LeviAthaN den 2001-08-31 02:23 ]
thanx
August 22, 2001
On 2001-08-31 18:09, ksw wrote:
VARNING@VANILJFLICKAN
haha... stackars dig skulle jag vilja säga... du kanske kommer ha en vaniljflicka hängandes i varje tåt... tänk på de´ru 😛
2 Guest(s)