December 6, 2002
July 22, 2003
Jag brukar kolla på http://www.kommunicera.umea.se.....efault.asp
*EDIT* Klicka på "Testa hastighet internt"
Annars kan du ju testa TPTest
🙂
May 23, 2003
August 11, 2001
magnuz wrote: Jag vill också ha BBB, Adsl suger :-/ btw, tptest är värdelöst...
Kan ju säga att BBB suger oxå ibland. Detta med att ha 10Mbit i uttaget är inget annat än lögn. Har aldrig på något sätt mätt upp hastigheten till det. När jag tankar från DC eller Sunet kommer jag aldrig upp i mer än 500-600kb/sek
November 18, 2003
Holetaker wrote: [quote=magnuz]Jag vill också ha BBB, Adsl suger :-/ btw, tptest är värdelöst...
Kan ju säga att BBB suger oxå ibland. Detta med att ha 10Mbit i uttaget är inget annat än lögn. Har aldrig på något sätt mätt upp hastigheten till det. När jag tankar från DC eller Sunet kommer jag aldrig upp i mer än 500-600kb/sek
stackare ja kommer ju upp i "hela"50kb/sek!!
August 11, 2001
Snowman89 wrote: [quote=Holetaker][quote=magnuz]Jag vill också ha BBB, Adsl suger :-/ btw, tptest är värdelöst...
stackare ja kommer ju upp i "hela"50kb/sek!!
Men sitter du på 10mbits lina då, eller ADSL?
January 22, 2003
Holetaker wrote: [quote=magnuz]Jag vill också ha BBB, Adsl suger :-/ btw, tptest är värdelöst...
jag kommer upp i 1200 kb när jag sitter hos en kompis. annars har jag 20kb/sek som max när jag använder mitt 56k 😀
May 23, 2003
1 Guest(s)