August 22, 2005
Hur gör man för att spela cs på internet min kompis seger att man bhöver en egen server är det sant eller i så fall vill jag veta vart men kan få en server kostar det eller min kompis säger att han betala 200:- i månaden fast fins nogon stans där det är gratis att få en server eller biligaste ställe i fall vill jag veta kan man få svar på dom här frågerna tack i för väg
May 17, 2001
On 2002-01-02 04:18, Hjälp wrote:
Hur gör man för att spela cs på internet min kompis seger att man bhöver en egen server är det sant eller i så fall vill jag veta vart men kan få en server kostar det eller min kompis säger att han betala 200:- i månaden fast fins nogon stans där det är gratis att få en server eller biligaste ställe i fall vill jag veta kan man få svar på dom här frågerna tack i för väg
Hoppas att din kompis skämtar , att betala för att spela cs på nätet *asg* visst så finns det väll servrar som det kostar men det e helt onödigt. Det ända du behöver betala för e half-life och ladda hem cs ifrån doms hemsida , sen om du har modem betalar du för den tiden du e uppkopplad.
November 29, 2001
September 4, 2001
May 22, 2001
On 2002-01-05 00:37, Illern wrote:
Var det inte Helios som kollade upp olika andvändares ip förut? Hmm... Ett fall för Helios? För så dum kan man inte vara? Eller?
:wide:
---
Tänk om det är någon oförståndig sate då? Och alla pickar på han. 🙁
Kan alla i Crew göra. Kolla upp IP alltså.
1 Guest(s)