June 30, 2004
ja hittar honom men när ja ska gå in på han står de att han inte e tillgängling och men han hittar inte mej och så funkar internet i min dator men på hans så funkar de inte.vi har prövat att byta arbetgrupp..vi ligger i samma grupp..ja kan pinga han och masser adnra men han kan inte pinga någon.vi har även förskt me att ha en saldd fårn min dator te hans men de gick inte-samma fel och vi har prövat att köra med IP och de gick inte heller samma fel va ska vi göra??
April 29, 2004
September 11, 2002
TriTonROXX wrote: ja hittar honom men när ja ska gå in på han står de att han inte e tillgängling och men han hittar inte mej och så funkar internet i min dator men på hans så funkar de inte.vi har prövat att byta arbetgrupp..vi ligger i samma grupp..ja kan pinga han och masser adnra men han kan inte pinga någon.vi har även förskt me att ha en saldd fårn min dator te hans men de gick inte-samma fel och vi har prövat att köra med IP och de gick inte heller samma fel va ska vi göra??
Vad menar du egentligen? Sitter ni i samma lägenhet och försöker fixa ihop era datorer i ett nätverk, eller? Sitter ni på olika platser och försöker ansluta till varandra över internet?
Jag kanske är trög men jag tyckte det var en väldigt virrig förklaring av vad du har för problem egentligen.
2 Guest(s)