March 28, 2003
Det beror helt på vad du ska göra med linorna.
Om du ska spela ska du tveklöst välja telia. Om du ska tanka ska du skaffa Bostream (dock inte om du bara kan få 0.5mbit i din stad, då ska du skaffa telia iaf).
Så alltså, spela = Telia. Tanka mkt = Bostream om du kan få 2.5mbit, annars telia.
April 26, 2003
simpn wrote: Det beror helt på vad du ska göra med linorna.
Om du ska spela ska du tveklöst välja telia. Om du ska tanka ska du skaffa Bostream (dock inte om du bara kan få 0.5mbit i din stad, då ska du skaffa telia iaf).
Så alltså, spela = Telia. Tanka mkt = Bostream om du kan få 2.5mbit, annars telia.
kan bara få 0.5mbit =( kommer nog att använda linan till att
tanka och spela mest tanka... borde jag välja telia då ?
är bostream inge bra om man bara kan få 0.5mbit?
February 1, 2003
Jag får också bredband den 15 november och då blir det telia 0.5. Den 26 november tänker jag nog gå över till telia 8Mbit då vi i vår kommun faller inom ramen för 8Mbit ADSL (eupengarna). Så jag skulle antingen gå på telia eller någon med kort eller ingen bindningstid.
Låter lite skumt att du inte kan välja spray om du kan få 0.5 ADSL för alla kör ju på skanovas nät när vi pratar om 0.5 ADSL.
May 23, 2001
ribban wrote: [quote=stormaz]Ägs inte Skanova av Telia?
Jaja iaf jag tycker du ska välja BoStream.
Berätta varför du tycker jag ska välja bostream
Bostream är billigare än Telia, är väl ett ganska bra argument. Dessutom är Telia störst och om fler väljer alternativen så kanske Telia sänker sina priser också, till fördel för de som bara kan ha Telia.
April 26, 2003
Vilken operatör ska jag välja??
bostream är ju billigt men om det som simpn skrev stämmer att det suger om man bara kan få 0.5mbit så är det ju inge bra.
telia är dyrare men det spelar inte så stor roll.
har telia adsl hos farsan och det funkar bra
att tanka och spela med.
Blir nog telia
April 26, 2003
coffe wrote: Du ska helt klart välja bostream, även om du bara kan få 0.5mbit...
Jag har haft telia, glocalnet och nu har jag bostream... har bäst ping med bostream samt att tanka funkar riktigt najs det med. utan tvekan bättre än dom andra 2
Då får det väl bli bostream då.
1 Guest(s)