May 8, 2003
hur ska jag göra.. 56 suxx |||| varför??? inte adsl?? jag tjatar på henne varje dag.. men hon verkar ju tycka att det e billigare o bättre med 56/k 👿 jag blir så sur 👿
e det nån *hehe* som har hafft samma problem ..
o hur löste ni det.. eller kanske inte ens löst..!
help plzz.... ett tips eller två skulle nog kanske räcka :blink:
tack på förhand
// 56/k:are
February 11, 2002
har ni mer än en dator kan ni köra nätverk ut mot internet utan att det blir slöare (bör dock inte ske när man spelar). Har själv adsl, ca 10ggr snabbare typ minst. Att gå till en sida tar inte en minut, det tar några sekunder....
Mina föräldrar ville själv ha adsl för att köra nätverk ut mot internet som min familj gjorde med 3st datorer på ett 56.6 modem är INTE kul när den ena laddar ner (14.4modem känns snabbare om vi säer så). När adsl kom var det ett självklart faktum att vi skulle införa. Blev nästan chockad av hur äckligt snabbt det gick att spela med adsl. Invigde mitt adsl med att sitta 24h i sträck hehe. Fast nu orkar man inte... har andra saker att göra.
May 8, 2003
ja vi har tre datorer varav två internet..
mm jag vet ju hur fort det e o så för det är verkligen alla uttav mina kompisar (förutom dom som inte kan få) har adsl.. men det menar inte mamma jeje
det va ju kul att höra
är verkligen avunsjuk..
men men förr eller senare borde vi ju kanske skaffa det...
hoppas du röstar..
tack tack//
October 16, 2002
September 4, 2002
stormaz wrote: Ut och sup å svina varenda kväll sen säger du att om du haft ADSL skulle du sitta hemma och vara en fin gosse, då får du det sen 🙂
Eller håll en vass kniv mot halsen och säj att om du inte får ADSL så ryker livet.
ganska effektiv motod men inget att prova om du inte har en tålig morsa.
2 Guest(s)