March 2, 2002
De två senaste dagarna har jag fått två mail från till synes svenska emailadresser, båda har innehållit en fil med namnet "details.scr", vilket tydligen innehåller nån mask.
Till saken hör också att mitt Norton AV abonnenmang just har gått ut.
Jag fattar inte hur det kan komma till min email hos BBB dit jag aldrig tidigare fått ett enda oönskat mail? För några dagar sedan registrerade jag ett konto hos PayPal, börjar bli orolig att det finns ett samband.
Nån som har nån ide om varför min adress plötsligt har blivit föremål för virus-spam? Hur farliga kan de här virusvarianterna vara?
MVH
Nicke
October 22, 2002
så länge du inte öppnar mejlen så borde det inte vara någon fara... eller? 🙄
men försök fixa tillbaks din norton..
gällande att du plötslgt blir spammad.... hmm njaa ibland när man registrerar sig eller skriver sin emial på ställen med massa reklam så brukar detta hända oftast.... sorgiligt men... vad ska man göra? :arg:
March 2, 2002
Nej, så länge jag inte rör den bifogade filen är det lugnt...men det är irriterande.
Jag vet inte hur det funkar med Norton AV uppdatering. Jag har Win Me nu och det är som sagt rätt skakigt, dessutom är det ett år sedan jag installerade det. Brukar blåsa burken 1 gång om året och installera om och det börjar bli dags nu. Den här gången blir det nog inte Win Me i varje fall.
Det lustiga med Norton är att när man blåser hårddisken och installerar om så börjar prenumerationen om...
Funderar på att installera AVG eller AVAST till dess jag bytt OS.
/Nicke
October 22, 2002
CoolNicklas wrote: Nej, så länge jag inte rör den bifogade filen är det lugnt...men det är irriterande.
Jag vet inte hur det funkar med Norton AV uppdatering. Jag har Win Me nu och det är som sagt rätt skakigt, dessutom är det ett år sedan jag installerade det. Brukar blåsa burken 1 gång om året och installera om och det börjar bli dags nu. Den här gången blir det nog inte Win Me i varje fall.Det lustiga med Norton är att när man blåser hårddisken och installerar om så börjar prenumerationen om...
Funderar på att installera AVG eller AVAST till dess jag bytt OS.
/Nicke
lol att du orkar gå igenom allt det där pojken...
installera win xp och kör norton 2003-2004 hihi SNABBT då 😡
March 2, 2002
March 2, 2002
1 Guest(s)