July 20, 2001
Är 15 meter något problem?
Jag skulle vilja köpa en förlängningskabel för USB, och förmodligen är det hane - hona jag ska ha.
Finns det så långt som 15 meter att köpa?
Går det överhuvudtaget att ha så lång USB-kabel?
Vet nån var man köper kablar till bra pris?
Mycket tacksam för info om ovanstående.
Mvh Benny.J
February 1, 2002
Lobo wrote: Är 15 meter något problem?
Jag skulle vilja köpa en förlängningskabel för USB, och förmodligen är det hane - hona jag ska ha.
Vet nån var man köper kablar till bra pris?Mycket tacksam för info om ovanstående.
Mvh Benny.J
Hej!
Du kan ha 5m utan at förstärka signalen. Har du en förstärkning av signalen var 5:e m så tappar du ingen signal kvalitet.
July 20, 2001
Jag skulle dra in en sändare till mus och t-bord i andra ändan av huset så jag kan ta med mig sakerna in till teven när jag ska se på film och greja lite, det var väl mest bara en tanke jag fick, och så blev jag nyfiken på om det överhuvudtaget gick, men det verkar bli lite jobbigt/dyrt att köpa en bunt förstärkare och kablar så det får väl vara.
March 20, 2003
skaffa trådlöst istället! jag har min sändare på andra sidan väggen och kan ta med mig tbord o mus till vardagsrummet utan massa sladdar......fast du bör köpa på ett ställe med öppet köp o kolla så det funkar hemma hos dig för räckvidden kan vara lite kort när batten börjar ta slut
en tanke bara
March 6, 2003
Lobo wrote: Är 15 meter något problem?
Vet nån var man köper kablar till bra pris?Mycket tacksam för info om ovanstående.
Mvh Benny.J
USB färlänger man inte som privatperson:P (så länge man inte är j¤kligt rik då..) om det nu är bara mus och keyboard du ska förlänga så gör som jag, skaffa USB>PS2 adapters och köp 15 meter(10m finns då garanterat) långa PS2 kablar. Mycket billigare och du behöver inga förstärkare.
1 Guest(s)