July 17, 2002
Metz wrote: ja frågan står ju i rubriken!! själv har jag nog sovit i 16 timmar som mest efter ett enveckas lan
Efter en övning med Hemvärnsungdom (6 kustjägare som befäl, fan vad jobbiga de kan vara...) så somnade jag i duschen när jag kom hem. Det var en helg... I sängen sov jag runt 20 timmar. Nana gott liksom... =)
July 1, 2002
Vinner och vinner =) har dock problem med vissa saker efter olyckan jag har tal svårigheter , kan hända att jag sludrar lite i mitt tal ibland , och typ problem med ena benet så att jag helt plötsligt får ont i det och kan inte stå på det...Men jag är glad att jag överlevde.
July 17, 2002
WiCHeR wrote: Vinner och vinner =) har dock problem med vissa saker efter olyckan jag har tal svårigheter , kan hända att jag sludrar lite i mitt tal ibland , och typ problem med ena benet så att jag helt plötsligt får ont i det och kan inte stå på det...Men jag är glad att jag överlevde.
Mmm... Har en polare som var med om nästan samma sak.
Han är väl nästan helt återställd nu, men det är rätt läskigt sånt där...
February 1, 2002
Sebbe wrote: 44 timmar i sträck har jag sovit vid ett tillfälle, men då hade jag varit vaken i 55 så det säger väl en del. Normalt sover jag 14 timmar per dygn.
44h? låter överdrivet mkt faktiskt.. för några år sen då man va ung o dum o stannade uppe dygnet runt på lan så va jag uppe 3 dygn, få se.. 24x3 = 72h o efter det sov jag runt 12-14h, vilket räckte gott o väl..
man kan inte ta igen förlorad sömn sägs det.
June 28, 2001
Coore wrote: [quote=Sebbe]44 timmar i sträck har jag sovit vid ett tillfälle, men då hade jag varit vaken i 55 så det säger väl en del. Normalt sover jag 14 timmar per dygn.
LOL 14h.. jag sover nog ca: 5-6 timmar per natt under veckorna... som mest tror jag är mellan 16-18h...
det förklarar ju endel
sover oxå max 5 timmar under veckorna.
March 1, 2001
Norman wrote: ca 48h. Var helt utslagen efter ett LAN utan cola.
lol
btw besök http://www.gjuffa.com/lan
så kan ni har downtime efter
2 Guest(s)