July 3, 2002
runt 60 timmar på ett lan i somras (ink. att vi festade inann lanet började),
hade en polare som satt upp lite för länge.. till slut var han så flummig att han gick och sate sig vi andra datorer och mumlade ( men gjorde ingenting) och så gick han framotillbakk me händerna i fikkerna (såg ut som han spelade fikkpingis) och sjöng!! :bgrin: vi andra hade ju lite att skratt åt.
August 25, 2001
Iceman wrote: 2-3 dygn kan det ju ha blivit på nåt LAN nån gång, men det är inte att rekommendera.
Jag hörde en läkare på nåt TV program som sa att man typ avlider om man är vaken i 3 dygn, så 4 dygn och 160h och såntdär känns kanske lite avlägset...
Jag tror knappast man dör, man kan nämligen inte dö av sömn, men till slut så kollapsar man. och sussar sött.
September 27, 2002
Jompe wrote: 160 timmar (flytt + städning som tog lite längre tid än väntat)
160 H är Nästan 7 dagar istärck altså 1 vecka utan sömn....
Och på det fysiskt arbete (flyta är ju _GANSKA_ jobbigt)
Så det tror jag inte på låter väldigt svårt va uppe ca 4 dagar (på lan) och va EXTREMT borta efter det
October 25, 2001
M0rbid wrote: ca 54 timmar, sen sommnade jag medans jag lirade cs, dom andra sa att jag hoppade omkring och knivade på bomben och hadde mig, men det kommer jag inte ihåg =P
För ett par år sen så lånade jag ut min dator till en kompis på ett lan, (funkade bättre att köra C&C TS på min).
Han spelar mot en annan kompis som sitter i ett annat rum.
Efter ett tag börjar kompis2 fundera varför kompis1 är så grymt seg på att göra nåt & går och kollar, kompis1 ligger tydligen sovandes & dreglar ner mitt tangentbord
1 Guest(s)