November 16, 2002
heheh vet inte vart jag får allt ifrån men varför inte fråga folk om Hur måga Lan dom vart på ?? så där har ni frågan 😀
själv fick jag ihop det till 29 Lan totalt stora som små
Det minsta 6 pers hos en kompis i två dar på sommmaren bada i hans pool på mogonen(schönnt)
Det största Oaklan 50 pers i två dar (humm jaja inte DH dirket men ändå ett bra arrangerat Lan) 😀 😀
March 10, 2003
Hmm.. räknas LAN med Nollmodem ?
Isf har jag lanat sedan -93. Ethernet blev det först våren -98.
Med tanke på att jag lanar med kompisarna ganska så frekvent
så blir det en jäklans massa.. mer än jag skulle orka räkna till iaf
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
December 24, 2002
jonte_power wrote: inga! Spelar inte så mycket spel.. håller mest på med bilder, webb, NH, filmredigering, musik och hårdvara!
Spel har jag inte tid med.. så det blir inte så mycket spela.. gillar heldre att gå på krogen o supa mig full än att sitta hemma/gå på lan o spela..
jag har det för att jag hade mycket pengar över när jag byggde datorn..
+ bättre tv-out
+ dubbla skärmar
November 16, 2002
jonte_power wrote: inga! Spelar inte så mycket spel.. håller mest på med bilder, webb, NH, filmredigering, musik och hårdvara!
Spel har jag inte tid med.. så det blir inte så mycket spela.. gillar heldre att gå på krogen o supa mig full än att sitta hemma/gå på lan o spela..
hey du vet att man gör annat på lan änn o spelar va 😀
ta tex remedy scenezone som är ett eget lan där man (citat) "Tävlar i programmering musik och grafik. Ha roligt och träffa kompisar. Möt människorna som du kanske har träffat eller chattat med på Internet."
och supa kan du närsomhelst ändå och att supa är enormt överskattat 😀
December 24, 2002
Metz wrote: [quote=jonte_power]inga! Spelar inte så mycket spel.. håller mest på med bilder, webb, NH, filmredigering, musik och hårdvara!
hey du vet att man gör annat på lan änn o spelar va 😀
ta tex remedy scenezone som är ett eget lan där man (citat) "Tävlar i programmering musik och grafik. Ha roligt och träffa kompisar. Möt människorna som du kanske har träffat eller chattat med på Internet."
och supa kan du närsomhelst ändå och att supa är enormt överskattat 😀
Hahaha.. komiskt det här.. flera vart typ upprörda över att jag inte vill gå på lan...
Okej visst man behöver inte spela på lan.. men jag vill fortfarande inte gå..
jag trivs där jag är nu... här kan jag sitta o lukta på blommorna.. Under min korkek...
sen en grej till för dig är supa överskattat.. men jag tycker att det e skiit kul, dansa o träffa tjejer.. eftersom jag bor i sthlm så finns det en hel del klubbar att gå på..
Öl är gott!
Nä nu slutar jag.. det e för tidigt på morgonen.. jag vet inte vad jag skriver eller tänker..
September 4, 2002
Boink wrote: oj nu känner man sig gammal igen
Lanade första gången 1986 med 5 andra polare sen har det blivit ett gäng
DH alla gånger sedan det kom till Jönköping
P-lan, Nesslan osv osv osv 🙂 dessa e väl de mer "kända" lanenMed andra ord MASSOR
:worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp:
1 Guest(s)