August 16, 2002
Boink wrote: oj nu känner man sig gammal igen
Lanade första gången 1986 med 5 andra polare sen har det blivit ett gäng
DH alla gånger sedan det kom till Jönköping
P-lan, Nesslan osv osv osv 🙂 dessa e väl de mer "kända" lanenMed andra ord MASSOR
uhh... fan va gammal du måste va
January 9, 2001
keffing wrote: [quote=Boink]oj nu känner man sig gammal igen
Lanade första gången 1986 med 5 andra polare sen har det blivit ett gäng
DH alla gånger sedan det kom till Jönköping
P-lan, Nesslan osv osv osv 🙂 dessa e väl de mer "kända" lanenMed andra ord MASSOR
uhh... fan va gammal du måste va
Tja ... gammal nog till att vara far till en del här på forumet 🙂
August 15, 2001
Jag har inte varit på datahack eller LAN på drygt 1½ år nu, jag tappade intresset för det blev grymt överskattat och för intensivt. Sen att man började få intresse för andra saker kom väl också in i bilden. Nu spelar jag knappt, utan sitter mest skriver och tankar.
Men annars blev det nog typ varannan månad, och satte väl igång kring -98.
Ha, som om nån bryr sig egentligen?
March 19, 2003
inte allt för många ggr här 10-15 kanske.
kommer ihåg de första lanen då CS började komma typ version 6 eller nått. Quakat hade man gjort en längre tid innan cs stog på listan.
Edit,
Man har ju altid lanat hemma med farsan på sätt o vis, han spöa mig i warcraft 1 och jag spöa han i c&c 😀
April 25, 2001
ca 30 kommer jag fram till.
Första var det 5 datorer på. Internet var inget man hade på lan en lång tid. Och cs var det inte högversion på när man började. Kommer ihåg cs_ship, kopia från rainbow six. Mmm det var tider, men tiden rullar på och nu föriden så klagar man på en ping av 10ms när man en gång i tiden satt på hubbar som hade andra avsiktert än att leverara ethernet ramar hela dagarna.
3 Guest(s)