August 7, 2001
jag tycker nog inte att stämningen på dh var som den skulle. det hade nog mest å göra med alla j***a gaymers som var där och att det var förbud mot att ta med sig stereoanläggningar. säg vad ni vill, men gamers som sitter å spelar spel när dom kör democompot( å andra compon oxå för den delen) på bigscreen borde man ju göra sig av med illa kvickt! det borde förbjudas! dessutom så fick man ju några visdomsord under prisutdelningen. att spela cs på dh är som att bajsa i julmaten!
August 7, 2001
On 2001-12-05 11:03, kode wrote:
ang. ljudanläggningar så hade ju norrmännen nästan lika fet sådan som compo crew hade...folk som spelar sin egen musik under compona då? ska de få köra med hifi-anläggningar på 1000+ watt?
det är väl bra att någon har med sig en liten anläggning, så att det inte blir helt tyst under partyt. och om någon spelar musik under democompot, så är han dum i huvudet, eller så glömde han att stänga av stereon medans han i all hast skyndade sig fram till bigscreenen för att få en bra plats! dessutom tror jag inte att det är så många som äger HiFi på 1000+ W, möjligen ett PA men ett HiFi på 1000+ W skulle nog kosta en eller två kronor.
September 29, 2001
crewns högtalare var ett riktigt skämt!! och inte för att tala om den sk bigscreenen fan varit på 100 manna lan med fetare ljudanläggningar och screens. Det enda dom ska ha credit får var stabiliteten på nätverket och internet... trots att det var lite dåligt routrat mellan olika servrar.. gick lite segt mellan vissa! hoppas dom skaffar en fetare ljudanläggning och låter oss besökande ta med oss våra så kanske det blir riktigt fett nästa år!!! i sånna fall kommer jag nog igen!
August 2, 2001
Ja, eller hur!
Det var fett bättre stämning förra året. Nu fick man ju inte ens sova på golvet vid datorn! och att man inte fick ta med egna högtalare sög ju!
Crewns ljudanläggning var verkligen inte ett skämt, det var riktigt kraftiga grejer men det lät skit om den iallfall. Jag undrar vad dom gjort för att misslyckas så. Och den stora skärmen var på tok för liten, dessutom borde dom satt den längre upp.
August 7, 2001
On 2001-12-10 07:45, -ChaoS- wrote:
On 2001-12-06 21:10, nXsty wrote:
Nu fick man ju inte ens sova på golvet vid datorn!Öhhh, man får altså inte sova vid sin dator utan ska lämna den obevakad för att gå att sova. Skojsigt om man har en burk värde typ 30 000 - 40 000 kr...
man får väl inte vara så feg?
June 28, 2001
ang. ljudanläggningar så hade ju norrmännen nästan lika fet sådan som compo crew hade...folk som spelar sin egen musik under compona då? ska de få köra med hifi-anläggningar på 1000+ watt?
du det finns inte många HI-FI anlägningar med 1000W på iaf inte som folk drar med sig på ett lan såvida dom inte e onödigt rika.
en HI-FI slutsteg på 250rms W kostar typ 20000spän.
November 29, 2001
On 2001-12-05 18:01, daggerr wrote:
det är väl bra att någon har med sig en liten anläggning, så att det inte blir helt tyst under partyt. och om någon spelar musik under democompot, så är han dum i huvudet, eller så glömde han att stänga av stereon medans han i all hast skyndade sig fram till bigscreenen för att få en bra plats! dessutom tror jag inte att det är så många som äger HiFi på 1000+ W, möjligen ett PA men ett HiFi på 1000+ W skulle nog kosta en eller två kronor.
Jag tror minsann att en 1000+ W anläggning skulle kosta mer än en eller två kornor... 😛
[ Detta Inlägg ändrades av: Meffo den 2002-01-01 04:43 ]
June 15, 2001
July 25, 2001
On 2002-01-01 21:47, zputnic wrote:
jag sov vid min dator hela tiden, gick ju inte o sova i "flyktingförläggningen" som vi kalla de
sen hade vi faktiskt med oss ett par högtalare, dock hördes de knappt endå...
Haha, åker till världens största LAN och sen sover Hela tiden
Stackare, vi andra hade jättesköj 😛
2 Guest(s)