April 13, 2002
Jag har nyss köpt en Palm Tungsten T och som ni kanske vet så har den bluetooth, så jag passade på att köpa en usb-bluetooth-adapter till datorn så att jag skulle koppla upp mig mot nätet genom min dator. Jag trodde det skulle va hur enkelt som helt att få igång skiten, men nääää. Jag har installerat adaptern på datorn och jag kan få kontakt me tungstenen, men där tar det slut.
Ingen som har en TungstenT eller nåt liknande och har lyckats att kunna surfa via bluetooth genom en dator?
February 27, 2003
Enzymer wrote: Jag har nyss köpt en Palm Tungsten T och som ni kanske vet så har den bluetooth, så jag passade på att köpa en usb-bluetooth-adapter till datorn så att jag skulle koppla upp mig mot nätet genom min dator. Jag trodde det skulle va hur enkelt som helt att få igång skiten, men nääää. Jag har installerat adaptern på datorn och jag kan få kontakt me tungstenen, men där tar det slut.
Ingen som har en TungstenT eller nåt liknande och har lyckats att kunna surfa via bluetooth genom en dator?
Hmm... Till tex Ericsson p800 går det med hjälp av ett program som heter WebViewer. Det är ett javaprogg som man lägger in i luren å sen e det bara att surfa med p800;an genom datorn via blåtand =). Tänkte bara att det borde ju finnas ett liknande progg till palmen, men vart vettefan. Det e bara att söka el gå in på nått palmforum nånstans å fråga. :eye:
2 Guest(s)