April 14, 2005
Hej. Det är så att jag har ett problem med internet. Jag har kopplat in en Netgear RP614IS för ungefär en månad sen. Allt har fungerat bra på min dator och jag har öppnat portar och nån speciell wan inställning(Default DMZ Server) till min dator. Men nu på senare tid så har internet börjat gå segare. Det är inte direkt hastigheten när man tankar utan det är allmänt segt ibland när jag använder internet explorer. Nu har det också börjat stå Identifierar inställningar för proxy ibland när man startar en ny ie. Det strår så i typ 5 sec ibland innan det startar. Men det är inte det största problemet utan det är att mina föräldrars dator har nått fel. Dom kan typ inte betala räkningar och sånt på internet. Det funkar ibland men ibland går det jätte segt och det händer typ inget.. Har provat att stänga av Norton på den datorn men jag kan inte direkt säga att det blev nån skillnad. Pappa tyckte att det gick bättre när min dator var igång. Det käns som att det är routerns fel. Vad kan det vara? /MVH Martin
2 Guest(s)