January 11, 2004
Är det något som jag inte e bra på så e det nätverk Men nu ska jag iallafall köpa mig en ny data och jag ska ha internet på båda,så nu undrar jag om jag sätter in 2 nätverkskort i den ena datan och har en vanlig tp sladd eller vad det heter imellan , kommer det då funka bra?om det inte skulle funka så kom med andra alternativ,jag vet att man kan köpa router osv men har inte riktigt råd med det för tillfället 😀
seriösa svar tack! 😛
October 22, 2002
Anell wrote: Är det något som jag inte e bra på så e det nätverk Men nu ska jag iallafall köpa mig en ny data och jag ska ha internet på båda,så nu undrar jag om jag sätter in 2 nätverkskort i den ena datan och har en vanlig tp sladd eller vad det heter imellan , kommer det då funka bra?om det inte skulle funka så kom med andra alternativ,jag vet att man kan köpa router osv men har inte riktigt råd med det för tillfället 😀
seriösa svar tack! 😛
jupp det kommer funka bra de...
March 9, 2003
Xuestor wrote: tänk på att du måste ha på dator 1 hela tiden för att dator 2 ska få tillgång till internet, Vilket brukar bli enormt irriterande efter ett tag.....
Det är ju helt rätt.
Jag tycker du kanske borde kolla efter någon begangnad router.
Det är helt klart bättre än att koppla via en annan dator.
1 Guest(s)