November 14, 2004
Hej .
Det är så att jag har Glocalnet 8/1 .. Men jag tankar aldrig mer än 100 kbs .. Jag kan inte ens tanka på Bitcomet, den ansluter hela tiden men det händer aldrig fast den har seeds . På Dc++ så tankar jag max i ca 5kbs, och sen kan jag inte söka ifall jag inte tar på passive fast jag inte har router, jag har bara vanligt modem .. Fast jag har kört Tptest och då kommer den upp i normala hasitgheter. Så nån som vet vad det kan röra sig om ? Jag har Win Xp med SP2, Windows brandväggen är på, jag har även testat att stänga av den men det funkar inte, för övrigt har jag bara F-Secure ..
Mvh Garonja -
November 14, 2004
Enter Matrix wrote: Hmm ..är det inte warez?
Warez ?
Formaterade om datorn, det funkar klockernt nu att tanka på Dc++. men på Bitcomet kommer jag max upp i 5, vetifan varför, men alla som jag känner som har ADSL har samma problem, när dom tankar via Bitcomet så går det max i 50, fast alla har typ 8/1 eller 24/1 .. Fast dom som jag känner som har Kablebredband, dom får ut max av sin uppkoppling ..
June 30, 2001
Garonja wrote: [quote=Enter Matrix]Hmm ..är det inte warez?
Warez ?
Formaterade om datorn, det funkar klockernt nu att tanka på Dc++. men på Bitcomet kommer jag max upp i 5, vetifan varför, men alla som jag känner som har ADSL har samma problem, när dom tankar via Bitcomet så går det max i 50, fast alla har typ 8/1 eller 24/1 .. Fast dom som jag känner som har Kablebredband, dom får ut max av sin uppkoppling ..
För att få bittorrent att fungera bra så behöver du hög upload. Dessutom så sänks din download när du uploadar med adsl.
November 14, 2004
Mathias wrote: [quote=Garonja][quote=Enter Matrix]Hmm ..är det inte warez?
Warez ?
För att få bittorrent att fungera bra så behöver du hög upload. Dessutom så sänks din download när du uploadar med adsl.
Ja men det gör det väl med Kabel också ? Och även fast det finns 1000 seeds, varför kommer man bara upp i max upp i 50 fast det är 0 i uppload ?
1 Guest(s)