December 3, 2004
Hej.Min uppkoppling hemma har helt plötsligt lagt ner.Vet inte vad som hänt riktigt,men enligt Telia så är allt inställt som det skall vara.Har även provat att installera ett nytt nätverkskort.Inget hjälper.Det enda som står nere vid ansutningen i Windows är "Denna anslutning har ingen eller begränsad hastighet"Eller något i den stilen....
Har bytt modem,kabel och nätverkskort och INGET verkar hjälpa.Installerade även Norton Internet Security,men då blir ju problemet att det behöver uppdateras......Lite svårt när man inte har en uppkoppling.
Är det någon som kan hjälpa mig? 😕 Blir snart galen på detta.3:e dagen utan Internet hemma.
Tacksam för svar.
Med Vänlig Hälsning,
/Intel P4.
😎
December 3, 2004
Alltså,ett litet missförstånd tror jag har inträffat här....HOS TELIA kan de se att jag får en IP-adress,men när jag väljer reparera anslutningen HEMMA så kommer rutan upp där det står att jag inte kan förnya IP-adressen.
Alltså borde felet ligga hemma hos mig,men vad är felet??? 🙁
/Intel P4. 😎
April 13, 2004
Prova det här: i kör skriv cmd, klicka på ok, i kommandoläget skriv detta:(netsh int ip reset resetlog.txt) utan parenteser, och om detta inte hjälper testa detta också: I kommadotolken/läget skriv (netsh interface ip delete arpcache) utan parenteser 😛
Lycka till! 😎 😀
1 Guest(s)