August 8, 2001
jag börjar redan nu förbereda DH.
jag ska byta databord till en litet så det blir lika trångt som på lan=)
(hur stor plats hade man på DH???50*50?)
och så tar jag en obekväm stol....
jag sparar 500kr månaden så jag kan fara på LAN.
och jag SKA fara på LAN:)
och jag ska ha ny dator före lan....börjar pplanera redan nu=)
August 8, 2001
/me ska köpa på mig mer hdd till dh2k2
Nej men klart man börjar fundera på vad som kommer ske nästa år.
230gb räkte föga, detta år.
Varbeträffande borden, det borde dom fixa.
20cm för höga, och på tok för smala, man fick nästan plats med 2st 17" och 2st t-bord jäms över, men bara nästan.
Hade personen på andra sidan en 19"+ så fick man trixa en hel del för att få plats.
May 22, 2001
Jag hade en 1-2 cm om jag satt med vriden skärm har en 17":S Flatron & den bakom mig hade occkså en 17":are. Dom borde anpassa så man får plats gott & väl med en 19" + T-Bord. Detta var inte fallet nu & göra hål emmellan så man kunde dra sladdarna där till skärm, mus & T-bord istället för framåt. Mycket dåligt av dom. inte så svårt att ordna. Hoppas på bättring nästa år. Annars var detta mitt sista DH-Lan.
October 29, 2001
August 8, 2001
Jag satt med 2 stolar på varann hela DH.
Hamnade för långt ner annars.
Vi satt också fett trångt. Han brevid mej fick ett eget bort (mellan pallarna alltså)
Så jag ställde min burk där på golvet.
En stor hingst som e 67 cm hög och 29 cm bred me hjul vill man inte ha på bordet under fötterna kunde man ju glömma sånt direkt. Men kul var det. Det är värt o sitta som ett cepe i 4 dar. Längtar så fett j**la ordentligt till nästa år. Eller till Remedy. Ingen som har nåt tips på nåt annat _STORT_ lan ? Det borde ju vara fler tycker jag.
November 29, 2001
On 2001-12-04 23:50, Chewie wrote:
Jag tar med en borrmaskin nästa år så att man kan fixa sig ett hål att dra kablar igenom, så kan jan ju ha datorn på golvet ivf.
lol. Du kommer garanterat få spö av crew. Fast det är sant att det var dåligt me utrymme. Det skulle lätt ha varit typ 90 djupt, inte 60. Jag skall iofs. inte klaga, killen som satt mitt emot mig hade TFT, så jag hade hur mycket plats som helst. Jag tänker mest på de som satt runt mig. Jag skulle så aldrig kunna lira cs me tagentbordet i knät.
October 21, 2001
om jag fick lägga in rekommendationer: 19" är lite i största laget för en sådan liten bordsyta. Att jag tog upp 3-4 platser själv med min lilla bärbara har ingenting med något att göra, jag ville bara säga det. folk snodde min stol hela tiden också.
de har förresten redan bokat elmia för nästa år. då blir det kanske ännu större.
[ Detta Inlägg ändrades av: kode den 2001-12-05 11:08 ]
September 14, 2001
1 Guest(s)