September 27, 2002
MoNsTeR wrote: [quote=Izomatic][quote=MrWeizel]lol... efter sommaren=efter sommaren 2004 om dom håller vanligt internetleverantörtempo 😀
Bostream är inte som alla andra=)
Fick vänta över ett år innan jag fick min lina.
Bostream har blivit bätre, jag tror jag kan få det relatift snabbt. Typ slutet av sommaren
October 7, 2002
4fun wrote: [quote=rilo]vart i sthlm bor du ?? inne i stan eller ?
utanför sthlm, i Spånga Vesterort
Ja me.. Har du kollat hur långt ifrån telestationen du bor? Jag bor 3km från telestationen SPÅ.. Så det verkar som att det "bara" blir 8/1 för min del om inte
June 16, 2003
4fun wrote: vilken dag, perfekt väder och så får jag veta att jag kan ha Bostream Scream upp till 26mbit !! 🙂
"JA! Vi kan leverera Bostream scream i ditt postnummerområde under sommaren. Gör en beställning nu för att reservera plats på telestationen! "
Fan, du måste bo bredvid telestationen?!
Var bor du egentligen?
Jag bor på Cervins väg och har över 1000meter till telestationen..
July 13, 2002
Jag kan också ha scream 😀 Ska nog uppgradera från det bostream jag har nu, 2.5 mbit.
btw: Jag bor i centrala STHLM, norrmalm... typ 7min gångväg från sergelstorg, 1 min med cykel.
btw: med scream så måste man ju köpa till extra ip-adresser... kan man inte bara köra en egen router eller nått så man slipper det, ska ha det till 2 datorer, möjligtvis 3.
December 25, 2000
Elias667 wrote: btw: med scream så måste man ju köpa till extra ip-adresser... kan man inte bara köra en egen router eller nått så man slipper det, ska ha det till 2 datorer, möjligtvis 3.
Ska inte vara några problem, tänk bara på att skaffa en tillräckligt snabb router (tycker ha för mig att dom flesta nuföritden ligger på 10mbit max).
July 27, 2002
Det beror på, jag kan välja mellan 8/1 BBB eller bostream. Men BBB klingar bättre, en polare till mig bor ca 20 meter ifrån telestationen, han får 26 mbit 🙂
Med bostream är det :
<300 meter = 26 mbit ( åt båda hållen )
1000-1500 meter = 13 mbit ( åt båda hållen )
2.5km> = 8/1
med BBB är det :
<750 meter = 10 ( åt båda hållen )
1500> meter = 8/1
1 Guest(s)